Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: NBA na SPORTKLUB

[quote author=trevil link=topic=1853.msg92825#msg92825 date=1253223869]
    Ako je u programu i Evroliga to je stvarno odlicno,to ce znaciti da je pokrivena sva najbolja kosarka ;)
    [/quote]
    Najverovatnije ce biti prenosena i EL, ali nismo 100% sigurni, pitacemo u narednim danima, u svakom slucaju bicete uskoro obavesteni. ;)
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

i u Srbiji jako malo ljudi ima Arenu sport a SK imaju svi,bar za sada je tako

[/quote]

Comment

Ja imam Arenu i mogu samo da kazem svaka im cast,SK nikad nije imao ovakvu ponudu fudbala kao sto Arena sad ima....

Comment

jel se zna kada ce arena u radijus vektor kablovskog operatora hvala.

Comment

To pitaj na njihovom sajtu a ne ovde ...ovo je forum SK-a

Comment

[quote author=masic link=topic=1853.msg92848#msg92848 date=1253227791]
              jel se zna kada ce arena u radijus vektor kablovskog operatora hvala.
              [/quote]
              I ja sam radijus vektor ali nista nisu rekli...
              http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

Edin Bav?i?[/quote]U pitanju je Edin Avdic,a Edin Bavcic je kosarkas ;)

Comment

Jel zna neko sajt od Arene??? Ja ne mogu da nadjem!! Ali realno, vise bi teo da SK daje NBA, ACB i evroligu...

Comment

[quote author=stefan_kings link=topic=1853.msg92898#msg92898 date=1253259881]

Jel zna neko sajt od Arene??? Ja ne mogu da nadjem!! Ali realno, vise bi teo da SK daje NBA, ACB i evroligu...
                    [/quote]http://www.tvarenasport.com/

Comment

[quote author=stefan_kings link=topic=1853.msg92898#msg92898 date=1253259881]

[/quote]
                      Pa zar ne vidis da ce SK prenositi sve najbolje sto se kosarke tice. ???
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

http://www.mc.rs/code/navigate.asp?I...;eventId=48993

Comment

nba gledana? ne koliko kosta. dva termina . jedan petkom noc i jedan nedeljom uvece. kosta mnogo a donosi malo. nece se sk usreciti sa nba ligom u pogledu para od reklama.
                          evroliga je jos dobra.

da je Gaga Pesikan ranije krenuo , sipak bi SK uzeo i NBA ligu. e da nema Gage valjalo bi ga izmisliti.
                          Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

http://www.mc.rs/code/navigate.asp?I...;eventId=48993
                            [/quote]Fenomenalno

Comment

Edin Bav?i?[/quote][/quote]

Comment

Od sledecih sezona ce se ozbljna bitka voditi izmedju SK i Arene... Nadam se da ce SK pobediti... ;D
                                http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

Working...
                                X