NBA na SPORTKLUB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: NBA na SPORTKLUB

A zna li neko koja je to muzika sto ide uz mix akcija sa NBA Live? Uhvatio sam taj mix pre neki dan, isao je odmah posle emisije. Ne pratim muzicku scenu godinama pa sam totalno ispao iz fazona.
    Hvala!

Comment

Konacno je gotovo:
      http://www.nba-serbia.net/pravila-i-...kovai-t839.htm

Cak se i registovao na forum i prestavio se ;D

Comment

Sta je ovo?? Tenis?? Kad ce utakmica???

Comment

Valjda ce pustiti tekmu, znas da uvek pocetak kasni po desetak minuta. Ili posle prvog seta, nemam pojma.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

evo pocinje -E)%&4

Comment

Kada cete pustiti New york Knicks? &*(@W6

Comment

[quote author=Rasa Mcgrady link=topic=1853.msg117760#msg117760 date=1267994299]
                Kada cete pustiti New york Knicks? &*(@W6
                [/quote]

Raso, dobro dosao na forum #$&+|r
                Prvi tvoj post, pa se tako ljutis h5g6k8

Oko tvog pitanja. Savetujem ti da to pitanje postavis na ovoj temi
                http://www.sportklub.info/forum/index.php?board=15.0

i da sacekas gazdin odgovor.

U medjuvremenu, ukljuci se malo u forumske diskusije.
                Siguran sam da je tvoje poznavanje NBA kosarke na zavidnom nivou %QWT&W

Comment

Na prvoj strani ove teme imas raspored utakmica koje ce biti prenosene na SK-u.
                  Sto se tice Knicks-a, mislim da su mozda i previse bili na SK-u ove godine posto nisu ni blizu borbe za PO. %QWT&W
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Da,ali nisu bili Knicks-i sa Tracy Mcgrady-jem u ekipi..

Comment

[quote author=Rasa Mcgrady link=topic=1853.msg118017#msg118017 date=1268165019]
                      Da,ali nisu bili Knicks-i sa Tracy Mcgrady-jem u ekipi..
                      [/quote]
                      Raso u pravu si,ali nagledacemo se Knicksa u PO-u $#^%RT
                      sigpic

Comment

Ima da dodju do finala, samo da ih krenu trojke... *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
                        sigpic

Comment

Ae bar u narednih 2-3 nedelje pustite samo jednom knickse i necu vise da vas smaram.. @R&}*

Comment

Raspored prenosa je utvrdjen jos pre pocetka sezone tako da Knicks-a nece vise biti ove sezone.
                            Naravno, osim ako ne udju u PO. &*#GI(]
                            sigpic

Comment

[quote author=Lazicy-NBA link=topic=1853.msg116888#msg116888 date=1267229027]
                              Sta je ovo?? Tenis?? Kad ce utakmica???
                              [/quote] nista od utakmice, po rasporedu su trebali prenositi lakerse i houston ali nisu. isto tako veceras su trebali prenositi orlando - denver ali ni od toga nista izgleda. valjda ce nam neko objasniti o cemu je rijec.

Comment

Prednost ima tenis, zato ce u nekoj od narednih nedelja ici 5 tekmi. &($%WP+
                                Najverovatnije se cuvaju prenosi za PO.

sigpic

Comment

Working...
                                X