Announcement

Collapse
No announcement yet.

EBEL (Opste diskusije, vesti, rezultati,...)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

[/quote]

Bilo bi lepo, stvarno lepo, a mislim, ako se dobro izreklamira, i vrlo gledano. Bilo bi to vrrrrlo lepo za SK.
    [/quote]
    pusti san je to.Zasto bi prenosili 2 slovacku ligu.
    Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

[/quote]

Bilo bi lepo, stvarno lepo, a mislim, ako se dobro izreklamira, i vrlo gledano. Bilo bi to vrrrrlo lepo za SK.
      [/quote]
      pusti san je to.Zasto bi prenosili 2 slovacku ligu.
      [/quote]

E, LFC, ispao si iz forme nesto. Slovenci su u pitanju, i to je njihova prva liga.

Comment

Odg: EBEL

Bravo Medvedi! I bravo SK za prenos! 8)

Comment

Ajmo, novi modovi, pokazite se na delu: sta je sa utakmicama EBEL lige, hoce li biti snimaka tj. repriza?

Comment

[quote author=starbuck link=topic=1845.msg93562#msg93562 date=1253380925]
            Ajmo, novi modovi, pokazite se na delu: sta je sa utakmicama EBEL lige, hoce li biti snimaka tj. repriza?
            [/quote]
            Sinoc bio snimak Medvescak-Olimpija... ;)
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1845.msg93565#msg93565 date=1253382181]
              [quote author=starbuck link=topic=1845.msg93562#msg93562 date=1253380925]
              [/quote]
              Sinoc bio snimak Medvescak-Olimpija... ;)
              [/quote]

Hehe, znam ;D
              Nego, nisam videla nikakvu najavu, slucajno sam nabasala na tekmu i videla samo kraj, pa pitam da li ce biti u nekom normalnom terminu? I da li bi snimci sledecih tekmi EBELa (ako vec ne daju direkt prenos) mogli ici u nekom dnevnom terminu?

Comment

E to vec nemam pojma. ;D
                Za sledecu nedelju nema najavljena nijedna utakmica EBEL-a...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[/quote]

:-[

Comment

sigpic

Comment

Ovo vec pocinje da lici na nesto ;D

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

Comment

EBEL na Sport Klubu!

Od sledece sezone hokejaski sadrzaj Sport Klubabice obogacen i EBEL ligom!
                            Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Odg: EBEL na Sport Klubu!

[quote author=Liverpool FC link=topic=2751.msg154421#msg154421 date=1281609336]
                              [/quote]To je ova nasa liga,mislim gdje ucestvuje Partizan?

Comment

Odg: EBEL na Sport Klubu!

[quote author=NO1 link=topic=2751.msg154426#msg154426 date=1281609817]
                                [quote author=Liverpool FC link=topic=2751.msg154421#msg154421 date=1281609336]
                                [/quote]To je ova nasa liga,mislim gdje ucestvuje Partizan?
                                [/quote]
                                To je austrijska liga,a Partizan igra ,mislim,u Slovenackoj.

Comment

Working...
                                X