• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: sezona 2009/2010

Anaheim Ducks

Comment

jel ovde neko imao zutu minutu pa izbrisao gomilu onih finih postova sto su ljudi pisali o timovima?
      za moj post manje vise posto je sve jedno da prenosa evropskih meceva sutra i prekosutra nece biti na SK ali imamo altenativu.
      Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

[quote author=dr.dule link=topic=1762.msg94968#msg94968 date=1254501139]
        jel ovde neko imao zutu minutu pa izbrisao gomilu onih finih postova sto su ljudi pisali o timovima?
        za moj post manje vise posto je sve jedno da prenosa evropskih meceva sutra i prekosutra nece biti na SK ali imamo altenativu.
        [/quote]

Ne znam sta je gore: odnos SKa prema hokeju ili kompetentnost u odrzavanju sajta. >
        Hvala, ljudi, sto ste citali, ali previse toga se okrenulo protiv nas :'(
        Gudbaj.

Comment

Da, stvarno. Prvo smanjenje prenosa NHLa, pa kasnjenje, pa LFC banovan, pa nedostupnost foruma, pa zauzetost autora, sad su jos neke poruke izbrisane...
          Pa starbuck, ne bih bas rekao gudbaj. Bicemo(bar ja) koliko toliko tu za vreme sezone koja hvala Bogu pocinje jos veceras!

Comment

Sinoc Habsi dobili Toronto posle produzetka, Washington razvalio Bruinse, a moj Colorado pokazao da ce ova sezona biti daleko bolja od prosle. Wolski potopio San Jose sa 2 komada, a pre meca se zvanicno povukao i legenda Avalanche-a Joe Sakic.
            Danas u Helsinkiju Florida bolja od BH-a posle penala.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pingvini, naravno, potukli Rangerse 3:2 ;D

Comment

St Louis dvaput zaredom dobio Detroit! :o
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[/quote]

E, pa, nema zezanja. Krilca res pecena. Bravo Blues!

Comment

St Luis izgleda ozbiljnije nego sam mislio......
                    Ko pla?a sve to....ru?ak na vodi,ve?e na operi.....CIA snajka CIA!

Comment

sigpic

Comment

Dobili smo i Red Wingse usred Detroita i to posle kakvog preokreta! 8)
                        Matt Duchene pokazao sinoc kakva ce igracina biti, mislim da ova ekipa moze daleko da dogura ove sezone. 8)
                        sigpic

Comment

Duchene je po meni,bar po ovom sto sam dosad vidio najbolji rookie i nekako mi djeluje agilniji od Tavaresa

Comment

Kakvu je golcinu dao Cammalleri u produzetku za pobedu Montreala, strasno! Ko nije gledao tekmu, pogledajte obavezno highlights.
                            sigpic

Comment

Pingvinu ne slazem se mislim da je Tavares bolji,ali da nema dovoljnu podrskku saigraca.
                              Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

[quote author=pingvinBL link=topic=1762.msg99501#msg99501 date=1255984767]
                                Duchene je po meni,bar po ovom sto sam dosad vidio najbolji rookie i nekako mi djeluje agilniji od Tavaresa
                                [/quote]

Comment

Working...
                                X