This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• 2012-13 VTB United League

Danas pocinje VTB United League utakmicom Astana - Lietuvos Rytas, i naravno, prenosom na SK-u od 15:00.
    Ovo je zvanican sajt lige:

http://www.vtb-league.com/en/home/home.htm

Koliko sam uspeo da vidim na prvi pogled, Astana ima i vise nego respektabilan tim i vrlo lako mogu do pobede danas. Tu su Rawle Marshall, Jerry Johnson, Simon iz Radnickog, Branko Cvetkovic, Drca, Gliniadakis itd itd, znaci zaista dobra ekipa.
    Na drugoj strani, Lietuvos sa ekipom sastavljenom od pre svega domacih igraca, plus 2 velika talenta sa ovih prostora, Leon Radosevic, Nemanja Nedovic i tu je snajper Janis Blums. Ocekuje nas dobra utakmica, nemojte propustiti, bice ovo odlicna liga ove sezone.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Odlicna kosarka za sad. Blumsu upalo sve i najbolje je izgledao na terenu u Lijetuvos. Nedovic fino igra i odlicno razigrava, dosta otvorenih suteva su imali. Radosevic malo izgubljen, a Ivanov strasno odigrao i najzasluzniji je uz Blumsa za onu seriju 14-0.
    Astana ima odlicnu ekipu, Marsal mnogo dobro igra i sluzi ga sut za sad, uz Blumsa najbolji akter meca. Sajmon je odlican, cita pasove savrseno i zna dobro da se postavi.
    sigpic

Comment

Bice jako zanimljivo pratiti ovo, odlicna liga, a i termini su extra!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kakva tekma! Bravo Astana!
        sigpic

Comment

Stali su malo sa dobrom kosarkom u drugom poluvremenu, ali je kraj bio odlican.
          Svaka cast Astani, izgubljenu utakmicu dobili. Babrauskas nije smio da promasi ona bacanja.
          Dobra je ova liga i bice odje jos kvalitetnih utakmica.
          sigpic

Comment

Nedovic 21 poen u porazu od Unics-a. Nemanja dominira.

7-15 sut iz igre, 2 skoka i 3 asistencije i 1 ukradena.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
            X