No announcement yet.

Atletika

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Simic je ok, ali Korac je teska budala, kako on jos uvek radi, meni nije jasno
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Pobedio je 2011. kada je u prenosu javno isprozivao igrace Partizana i uporedjivao ih sa Boltom i ovim atleticarima valjao sam se od smeha.
      Mene je kupio sa onom trkom na 100 metara Bolt vs Getlin
      Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• sa sedam metara medalja je tu, samo da vidimo koje boje.. i nek drzi ovu formu do rija

Comment

• Verujem da to sto je budala je usko povezano s tim sto jos uvek radi.

Evo Bojana, na vreme se organizuj
          https://www.facebook.com/events/873064479430746/

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
            Verujem da to sto je budala je usko povezano s tim sto jos uvek radi.

Evo Bojana, na vreme se organizuj
            https://www.facebook.com/events/873064479430746/
            VIdela sam vec to
            Samo gresku su napravili, nije Jusejin nego Jusa

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• 6.98m u 5.seriji

sigpic

with experience.

Comment

sigpic

Comment

• Ima medalju 100%, sad jos da vidimo koju

sigpic

with experience.

Comment

• Korac je legenda, mogao bih slusati coveka ceo dan.
                    Ovaj Eaton je zgutao jedno dve lopate neke droge, vidi se po njemu da je urokan.
                    Mrzim drogirane amerikance, svi su dopingovani.
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ode na trece mesto Ivana.. e jbg

Kakva trka na 200m, Schippers

Comment

• 7.20 je veli imala u petoj seriji

Kako ovaj pacijent radi na bilo kojoj televiziji, a pogotovo nacionalnoj televiziji je stvarno nevjerovatno. On ne prenosi odbojku i vaterpolo jer su to trazile legende igre, stvarno sramota kako i dalje radi na RTSu.

Ivana ima u sebi 7.10, toliko ce u Riju biti dovoljno za zlato vjerovatno.
                        sigpic

Comment

• Bronza za Ivanu, steta, konacno je preskocila 7m i to 2 puta, a i ove 2 poludele.

Bravo Ivana, medalja je medalja

Schippers ih ubila

sigpic

with experience.

Comment

• Auuuu kakva trka jbt Shipers otkinula,za nju sam navijao nekako mi je imala najodlucniji pogled,drago mi je i za Kembel-Braun zbog bronze.
                            Ja atletiku ne mogu da zamislim bez tandema Korac-Simic,isto i plivanje
                            Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Arise, Serbia!
                              You fell asleep long ago,
                              And have lain in the dark.
                              Now wake up
                              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Svaka čast Ivani, nema veze što je bronza biće bolje u Riju

Comment

Working...
                                X