Comment

• POBEDA SPORTA NAD PREVARANTIMA !!!
      Dayman (a-a-ah...)
      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
      Champion of the sun (a-a-ah...)
      You're a master of karate and friendship
      For everyone

Comment

• Nikad nije ni imao sansu Gatlin na 200m, jer je ovo bas Boltova disciplina. Mogao je na 100m ozbiljno da mu naudi, ali je choker. Tako da Bolt ostaje nedodirljiv na velikim takmicenjima od Pekinga 2008. Jos Rio i odlazak u zasluzenu penziju koju je najavio posle WC 2017.
        sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
        -Jürgen Klopp

Comment

• Kaze Korac posle trke : "Getlin pokusava da aplaudira Boltu,ali excuse me sir,it's not true,you are angry" hahahha jao legende
          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Sreca pa nije doslo do povrede.
            [VINE]ejQnahMKvTp[/VINE]

Comment

• Start sa ledja za crveni karton!
              Salu na stranu,ovo je moglo biti bas opasno,dobro je da je bilo posle trke.
              Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Last edited by p4p1; 27-08-15, 18:14.

Comment

• Nije naivna situacija ali s obzirom da se sve dobro zavrsilo, ne mogu a da se ne nasmejem kako se buckasti Kinez prosuo na stazu Dule Korac ima da ga juri po Pekingu sto mu je dirao Jusu

Ajmo Ivana sutra do medalje, ako skoci u nekoj od prve 3 serije kao danas ocekujem da u naredne 3 onako rasterecena prebaci i tih famoznih 7 metara.

Comment

• Kakvim se sve metodama služe Ameri.

Comment

• Ivana odmah preko 7 metara, u 1. seriji 7.01m!!!
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Korac resio da bije reditelja sto ne prikazuje Ivanu Spanovic
                        Dreams are coming true.

Comment

• Ja ne mogu njega da slusam, unistava mi gledanje

Proctor 7.07m

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Imas i na ES-u.

Steta, nasla sad da popravlja licni rekord.

Comment

• Na ESu i gledam, onaj lik je super, uzivancija

sigpic

with experience.

Comment

• Ma gde da slusam onog mrtvaka na ES-u,nigde emocija pri prenosu.
                                Ovako uvek zanimljivo uz Raleta Simica i Duska Koraca
                                Dreams are coming true.

Comment

Working...
                                X