Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Protiv Nadala je imala bas lepu haljinu, juce onako, sigurno nije nesto sto bi ja nosila.
    Ali ona ima upitan stil, zna zestoko da omasi, makar po meni

Ali isto je tako cinjenica da izgleda odlicno, nikad bolje
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Ona sad izgleda bolje nego pre 10-15 godina. A šta je razlog to samo plastičari znaju

Comment

• Ako je nesto radila, radila je nesto sitno, sto se i ne primecuje.
        Treba pogledati slike kad je bila mlada, skroz simpaticna je bila, posle trudnoca je smrsala i sad bas dobro izgleda.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ma nemam ništa protiv Mirke, normalno je da na svoj način pomaže mužu. Jedino mi nekako bode oči kao da ona nosi hlače a RF suknjicu.

Comment

• Ne znam sta je to bitno, meni recimo sa strane deluje kao da su oni partneri, u pravom smislu te reci, gde ona njemu pruza podrsku do maksimuma, prati ga svuda, sa 4 dece i sve podredjuje njemu, a on to maksimalno ceni i postuje i sigurno zna da uzvrati.

sigpic

with experience.

Comment

• Kakve su ovo priče po stranim forumima da je Nole varao Jelenu sa Bušar i nekom Dipikom i da je to ustvari uzrok onog pada i hipičarenja 2016-te nakon RG-sa..

Jel zna neko nešto o ovome?
              Ja prvi put čujem za ovo.

Comment

• Mirka zena nema ukusa to se vidi i zna odavno. Ubode nekad nesto, protiv Rafe oni zeleno aljince je bilo bas ok, ali juce se upropastila dibiduz. I ok ona ocigledno nema problem sa tim, posto moze da plati ne jednog stilistu, vec 10, ali bode oci u onoj kreaciji pa taman nek je i Saab licno obukao (kreator koji pravi najlepse haljine na svetu )

A to sto ona skace, vice, bodri i prati svog muza (sve bih tako i ja, a to ima malo veze i sa temperamentom), sto je sve verovatno podredjeno iskljucivo za sada njemu, pa to joj je samo veliki plus i sigurna sam da bi mnogi voleli da imaju takvu konekciju sa svojim partnerom/partnerkom, ne znam zasto zbog toga ona nosi pantalone.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• pravi Saab i dobra kola
                  Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
                  До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
                  suicide
                  velika H2H 2019/20

Comment

• Nije to taj Saab
                    Ovaj je Libanac, Elie, božanstvene haljine pravi, ženstvene, mmmmm savršene
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• fine haljine, koliko su pristupačne? Ova mi je baš dobra

Attached Files
                      Last edited by Nerealan; 15-07-19, 19:20.
                      Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
                      До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
                      suicide
                      velika H2H 2019/20

Comment

• Hahaahah, ovaj post nisam ocekivala

sigpic

with experience.

Comment

• Ma ima svašta. Ali to je visoka moda, sumnjam da su pristupačne baš
                          Nemam još uvek nijednu
                          sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            Hahaahah, ovaj post nisam ocekivala
                            Koji?
                            sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                              Koji?
                              Pa Nerealni gugla haljine i pita za cenu

sigpic

with experience.

Comment

• Hoće dragu da iznenadi
                                sigpic

Comment

Working...
                                X