X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

dobro jutro

evo me ponovo na poslu :-\ :-\ a prethodne 3 nedelje su bile tako lepe 8) 8)
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

Ja mislim da nema nista gore taj prvi dan poslije odmora raditi...
      sigpic
      Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• [/quote]
        Dobro jutro,Boki.
        Meni vec 2. nedelja predavanja. :-\
        Oznoji se Tata sav,
        bekendi ga strasno muce,
        borio se kao lav!
        al' mu ipak g.za puce!

Comment

Prvi dan posle odmora je ubedljivo najgori :-\ :-\ jos je vreme ocajno,kisa pada,jutros kad sam ustala bio je mrak,uzas :-X :-X

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ja sam u 6 ustala.
            Uzas je ovo vrijeme,ja inace mrzim i jesen i zimu.
            Boki,bjezi li ti pas jos? ;D
            Oznoji se Tata sav,
            bekendi ga strasno muce,
            borio se kao lav!
            al' mu ipak g.za puce!

Comment

I ja mrzim jesen i zimu,ne volim hladno vreme >

Dobro bre Jinxy i ti me zezas za psa > >
              Dakle, za sve koje to zanima,kuca je dobro,u dvoristu je 8) 8)
              a i nije ni on lud da bezi po ovakvom vremenu,pametno je to kuce ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg99417#msg99417 date=1255903469]

A ne nego ce da izabere ucenika,ni skolu jos nisi zavrsio ;D ;D ;D ;D
                [/quote]
                ;D
                Mozda,ali ja imam potencijala.

Comment

• [/quote]
                  Znaci,ne ide vise do pekare?! :-*
                  Oznoji se Tata sav,
                  bekendi ga strasno muce,
                  borio se kao lav!
                  al' mu ipak g.za puce!

Comment

[quote author=dart gunner link=topic=1649.msg99427#msg99427 date=1255944262]
                    Mozda,ali ja imam potencijala.
                    [/quote]
                    Ne znam.
                    Aleksa kaze da si ti jos uvijek u porodici cvrcaka. ;D
                    Oznoji se Tata sav,
                    bekendi ga strasno muce,
                    borio se kao lav!
                    al' mu ipak g.za puce!

Comment

• [/quote]

Hranimo ga mi,nema razloga da ide do pekare > >

sigpic

with experience.

Comment

Nemoj se ljutiti,Boki. :-*
                        To me je onaj gold slagao,on kaze da tvoj pas svaki dan ide do pekare. ;D
                        Oznoji se Tata sav,
                        bekendi ga strasno muce,
                        borio se kao lav!
                        al' mu ipak g.za puce!

Comment

I ti verujes goldu? :o
                          Moracu ja malo sa njim da popricam > >

sigpic

with experience.

Comment

Jinxy,avatar i potpis su ti savrseni

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]
                              Ne vjerujem,nego treba ga upozoriti da ne siri dezinformacije. ;D
                              Hvala. :-*
                              Oznoji se Tata sav,
                              bekendi ga strasno muce,
                              borio se kao lav!
                              al' mu ipak g.za puce!

Comment

502 stranice :o :-X da li vrijedi citati ove prethodne strane

Dobar dan

Comment

Working...
                                X