• Show
Clear All

• Originally posted by miloolja View Post
    E hvala
    Nema na čemu..

Comment

• Haha, vidis kako ti lepo medju zenama
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        Sad sam gledala njegove banove, posto sam radila search te teme, kako je bio lagan na okidacu, samo su padali
        Hahahah, juče baš pišem

Ponuda je na stolu, vrati se prskaaaaaaaaj

Ne, ozbiljno, čovek je baš definicija vrhunskog moderatora.

Comment

• Lepo ja kazem da smo previse fini i mnogo pustamo
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
            Hahahah, juče baš pišem

Ponuda je na stolu, vrati se prskaaaaaaaaj

Ne, ozbiljno, čovek je baš definicija vrhunskog moderatora.
            Ne bih rekao, znamo svi ko je bio najbolji mod.
            Ispravi to papi da ne bi imali problema ti I ja
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Mislim da sam te ja mimoišao Indigo, ne sećam te se kao moda. Ali nešto mi govori da si bio sličan prskaju

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
                Mislim da sam te ja mimoišao Indigo, ne sećam te se kao moda. Ali nešto mi govori da si bio sličan prskaju
                Ni nalik

Mada sada kad pogledas bilo je tu kvalitetnog posla u vezi teniske istorije, nedovrsenog naravno.
                Treba nick da promenim u Incomplete.
                It was the wrong plan
                In the wrong hands

Comment

• Pa treba, cini mi se da si ti organizovao i onaj Oskar ili se varam

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Pa treba, cini mi se da si ti organizovao i onaj Oskar ili se varam
                    Jesam. Nestao sam na nekih godinu dana, nisam mogao da se nosim sa tolikim pritiskom.
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands

Comment

• Dupli nalog, znas ti da je to zabranjeno i povlaci automatski ban?

sigpic

with experience.

Comment

Dupli nalog, znas ti da je to zabranjeno i povlaci automatski ban?
                        ne znam, ali zaista nisam mogla da se ulogujem, da jesam, ja bih se ulogovala kao pertla, pa sta sad...banuj me bojana.

da sam mogla ja bih se ulogovala kao pertla, ako mora da se banuje, a ti me banuj
                        Last edited by Zoje; 10-09-19, 20:31.
                        Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

• ... u teoriji.
                          sloboda ili ništa

Comment

• Originally posted by Zoje View Post
                            ne znam, ali zaista nisam mogla da se ulogujem, da jesam, ja bih se ulogovala kao pertla, pa sta sad...banuj me bojana.

da sam mogla ja bih se ulogovala kao pertla, ako mora da se banuje, a ti me banuj
                            Salim se, normalno da necu da te banujem

sigpic

with experience.

Comment

• А глупо би било, па ђевојка/жена није била банована па креирала нови. Једно мирољубиво биће, најљепши цвијет форума.

Comment

Salim se, normalno da necu da te banujem
                                bas si me isprepadala stvarno sam mislila da ces me banovati, hvala tebi i Olji
                                Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

Working...
                                X