Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Chiwwi, tebi je Stojance oprostio ban, ali ako te ja banujem, neces doci pre AOa
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Imala sam ja momente i da se samobanujem, da ne lanem nešto, pa me nema po nedellju dana

To je najbolja taktika
      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Nije mi oprostio..
        Ujeo me je za srce a baš sam ga zgotivio..

Bojana ako me ti banuješ to će biti nepravda decenije..

Comment

• Videla sam da si me tamo pohvalio, dzaba ti sad

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Bila si u NYC, da izvines, ali 'ebes Noleta, imala si vremena da se setas po gradu
            taj grad mi je definitivno na listi
            Bojana, Noleta mi ne diraj, ne diram ni ja Rogera
            a ovo je treci put da sam bila,.
            Pazi sad:2011 cuvene, pao prvo Fed pa Nadal, pa 2015m finale sa Fedom, ove godine sam setala i setala i gledalamec Feda i Dimitrova al na Tv-u u baru

Inace NYC mi je jedan od omiljenih gradova, otidji obavezno, mozes i ako bude finale Nole Fed
            Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

Comment

• Strava, imam tamo druga tako da mi jeste u planu neki USO
                ali prvo sto planiram je ipak London i Wimbledon, taj turnir mi je zelja od kad znam za tenis

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Strava, imam tamo druga tako da mi jeste u planu neki USO
                  ali prvo sto planiram je ipak London i Wimbledon, taj turnir mi je zelja od kad znam za tenis
                  Nek ti se zelje ispune
                  Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

• Maro, zar te zbog tog <, > nije banovo prskaj?
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ima ovo u temi banovi

Originally posted by prskaj View Post
                      Marija81 mesec dana

LARSSON 2 nedelje

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                        Maro, zar te zbog tog <, > nije banovo prskaj?
                        Originally posted by bojanaBG View Post
                        Ima ovo u temi banovi
                        Jao jeste... Izvini Bojana...zaboravih i ja, naročito na Larsona...i tačno jbt mesec dana
                        Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Jaooo kako pamtim ko slon

Metar dana hahahaha nevaljala Mara disident
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            Jaooo kako pamtim ko slon

Metar dana hahahaha nevaljala Mara disident
                            moram iskopati celu diskusiju...znam da smo se nešto prepucavali i da je bilo provokacija...jbg, ja se upecala...

Comment

• I ponovo ja nepravedno optuzena
                              ja sam najfinija ovde, najtolerantnija kad se sve pogleda

sigpic

with experience.

Comment

• Pravda za Bojanu!!
                                Pravda za Bojanu!!

Maro kakve su ti to memorije?
                                Bezveze sam organizovao demonstracije, kao Džo bagerista onomad..

Comment

Working...
                                X