Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2012/13 (raspored, sastavi ekipa, analize...)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Gordon ce mozda propustiti ostatak sezone zbog povrede.

Steta.

Comment

Гренџер оперисан, одмара три месеца. Најебали га Индијанци.
      Ваљда нисте већ написали.
      Last edited by Урош94; 07-11-12, 16:49.
      Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Naravno da jesmo ....Sve vesti bez komentarisanja 32. str.

Comment

Neznam da li je neko postavio i u koju temu da stavim nemojte zameriti
          Novi podcast Edina Avdića i Ivana Ognjanovića - 08.11.2012.
          Edin i Ivan komentarišu start sezone za glavne pretendente na NBA titulu, a potom se osvrću na situaciju u Euroligi i predstojeći derbi između Partizana i Zvezde.

http://www.tvarenasport.com/podcast/...08-11-2012.mp3
          GIFSoup

Comment

" Reports: Mike Brown out as Lakers head coach
            According to multiple reports, the Lakers have fired head coach Mike Brown after a 1-4 start to the season. "

Comment

Originally posted by Seoski Terminator View Post
              " Reports: Mike Brown out as Lakers head coach
              According to multiple reports, the Lakers have fired head coach Mike Brown after a 1-4 start to the season. "
              Pa fala bogu, bilo je i vreme...
              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
              -Jürgen Klopp

Comment

Podcast koji sam stavio poslusajte obavezno izmedu 25-32min. kada prica o Boston odnosi Ray-Garnet kao i zanimljivu pricu o
                Lamar Odomu .
                GIFSoup

Comment

Gledanje obavezno
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Phili J. novi trener Lakersa ?

Mislim da to i nije jako loša ideja, Jackson je odličan trener što se vidi i po njegovoj historiji. Mislim da bi on Lakerse mogao vratiti na stare staze slave ;)

Comment

Originally posted by T-Mac View Post

Gledanje obavezno
                      Sto mi je krivo sto covek igra tu gde igra ...
                      Originally posted by Brajkula
                      Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Sam je kriv ako cemo realno. Ponudjen mu je produzetak saradnje, on je odbio i pohitao za kintom. Ali, kakav je to ofanzivni potencijal sa 190 igra beka sutera u NBA-u, pogledaj bre ti tu selekciju suta, jednostavno kaze svima ne mozete da me cuvajte, lizite mi jaja, sad cu u kontri da se dignem i da pogodim trojku jer mi se moze.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kao i svaka prica, i njegova ima 2 verzije, po kojoj on cak i nije dobio ponudu od Cikaga da produzi ugovor pa je ispalo kako je ispalo. Potencijal neverovatan, i meni uvek gotivan za gledanje. Jos od ranih dana u Bulsima. Pohlepa i sreca ne idu zajedno, a jos su mi u glavi slike izraza njegovog lica na konferenciji posle trejda u Charlotte.

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Po meni, Charlotte je idealno mesto za njega. Toliko je ofanzivno iznad cele ekipe da moze da bude prvi strelac lige, lagano. Bolje da on uzme 40 suteva, nego da to rade Mullens, Biyombo, Taylor, Sessions, Tyrus itd.
                            sigpic

Comment

Slazem se, ali steta sto jedan takav potencijal, najverovatnije u karijeri nece postici nesto posebno.

Brajkula, 2014. N.E

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=QDIltosGA8k

Comment

Working...
                                X