• Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Oskar je aktuelan, naletoh na ovo

To je sprdnja, ali veoma tacna sprdnja.
    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Kurnjikova i Enrike dobili bebu. Je l im ovo prvo cedo?

[Inst]p/B8hHxfQpBbv[/tw]
        https://www.instagram.com/p/B8hHxfQp...=1s7a28orxpfkh
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Treće, već imaju blizance stare 2 ili 3 godine
          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Divno. A imam sve u glavi da imaju jos dece, sto je najgore cak mislim da sam ja postvaljala i tada ovde... ali ko ce sve to da pamti.
            sigpic

Comment

• Naletih na jednu interesantnu izjavu od Roge Kopirao sam URL od momenta od kad pocinje izjava. Nevjerovatno sta je sve on trabunjao nipodstavajuci tudje uspjehe, strasno. Cuj tenis je postao igra kretanja u zadnje vrijeme (al kad je on bio najbolji tad je samo leprsavost bila, tad nije bila igra kretanja tad je bila igra sjedenja) i ko se najbolje krece, CINI se da je najbolji na svijetu.

https://youtu.be/ghRcPk1WJ8A?t=2721
              Last edited by DinoFC; 18-02-20, 10:34.

Comment

• Cemu ovo osim sto je bezuspesni pokusaja dizanja tenzija na forumu i zelje da se zapocne svadja?
                Jos si i omasio temu...
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• A imao sam potrebu da podijelim, bas mi je zaparalo usi. Necu dalje komentarisat.
                  Ovo mi je bilo izmedju opstih teniskih vijesti i Tadbsa pa mi je ova tema bila kao neka sredina izmedju to dvoje.

Comment

• Ovo tema je za tenisko neteniske vesti, ko se ozenio, udao, dobio dete, raskinuo, svadjao itd.
                    Ostalo necu da koemntarisem, jer je jasan tvoj cilj

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Non stop ti se moram izvinjavat, izvini.

Comment

• ovaj, srecan nam 8.mart

sigpic

with experience.

Comment

• Pa hvala,takođe

Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Marija, nema te , sad uleti i ode.

Pa srecan nam ovaj dan

Ode i Bojana

Vratila Hasa, valjda sad nece uteci
                            Last edited by Zoje; 08-03-20, 22:39.
                            Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

• Srecno nam i od mene [emoji3059]

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока

Comment

• goga se "prijavila", mogla bi i Olja.

Ovaj Has je pre godinaaaaa bio izabraj za najlepseg tenisera, ja bila za njega, aha

Ne mogu sad da se setim na koga je Olja tipovala
                                Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

Working...
                                X