This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ivan_PG View Post
    Jeste ja mislim,on je odservirao najbrzi servis u istoriji Vimbldona.
    A uopste najbrzi servis u istoriji je ja mislim odservirao Grot,263 kmh cini mi se,a toliko je zabiljezeno da je odservirao Tilden 1931 ali mu ne racunaju zbog nepouzdanog mjerenja.
    Eto malo zanimljivosti neka me ispravi neko ako je netacno.
    Prica se da je Panco Gonzales mogao da servira veoma brzo.
    Izmedju ostalog zbog njega su i menjali pravila tenisa kako bi bio manje dominantan.
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
      Prica se da je Panco Gonzales mogao da servira veoma brzo.
      Izmedju ostalog zbog njega su i menjali pravila tenisa kako bi bio manje dominantan.
      Nisu ih dovoljno promjenili,moze to jos da se koriguje.

Comment

• Osaka.

-To define is to limit.

Comment

• Originally posted by Ivan_PG View Post
          Nisu ih dovoljno promjenili,moze to jos da se koriguje.
          Ta pravila su kasnije ukinuta. Server je morao jednom nogom da ostane na podlozi prilikom servisa i nije smeo da napada volej nego je morao cekati da loptica prvo udari o podlogu. To se radilo sa ciljem kako bi se smanjila dominacija s/v igraca i kako bi bilo vise baseline igre.

E sada koliko je to trajalo ne znam tacno, to je bilo negde 50ih- 60ih.
          It was the wrong plan
          In the wrong hands

Comment

• Imaa je tu uticaja i podloga. Jer se dosta igralo po klasicnom parketu, gde je loptica resetala. Ali i Gonzales!
            Pisao sam ranije o tome. Bas ovo sto je Indigo napisao sada. Samo odavno je bilo.
            Server je morao da ceka da loptica koju riterner nkon servisa vrati odskoci jednom u njegovom polju, pa je tek onda imao pravo da je odigra.
            Last edited by Sandugp; 12-09-18, 15:51.
            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
              Imaa je tu uticaja i podloga. Jer se dosta igralo po klasicnom parketu, gde je loptica resetala. Ali i Gonzales!
              Pisao sam ranije o tome. Bas ovo sto je Indigo napisao sada. Samo odavno je bilo.
              Server je morao da ceka da loptica koju riterner nkon servisa vrati odskoci jednom u njegovom polju, pa je tek onda imao pravo da je odigra.
              Igralo se mnogo i na tepihu i podloge su generalno bile brze. Tada se podloge nisu menjale svake godine i nije bilo bas nekih mikseva nego cist beton.

Za Gonzalesa kazu da je imao servis koji se nije mogao vratiti, potpuno ludilo. Vecina njegovih rivala iz tog doba ga opisuju kao unplayable.
              Last edited by Indigo; 12-09-18, 16:01.
              It was the wrong plan
              In the wrong hands

Comment

• Ako se pod snagom misli na konstantnost u razornim udarcima sa oba krila onda bi po meni Top 3 izgledao ovako.
                1.Stanislav
                2.Timotije
                3. Nando
                Mnogi igrači mogu da opamprče forhend i tu se posebno ističe američka škola ali su tanki na bekendu.
                Per je recimo izuzetak jer može konstatno udarati snažne bekende ali ne i forhende.
                Gael bi bez sumnje imao mesta na listi, zatim Conga, Čilić pa čak i Lord Gulbis da se ozbiljnije bavi tenisom.
                Od igrača iz bliske prošlosti na prvom mestu bi svakako bio Soderling.
                sigpic

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by icetea View Post
                    Osaka. [emoji3]

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Izner postao tata,dobio cerku

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• kraj je najbolji

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• sigpic

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X