Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Svaka njemu cast za bronzu i sve ostalo,ali covjek je blago receno picka,taman kada je trebao da potegne pukao je od pritiska,mada nista sjajan nastup na OI
    sigpic
    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• A jbg.. mislio sam da ce pucati mnogo opustenije posto je vec uzeo medalju, a on kao jos pod vecim pritiskom da je pucao

Comment

• Bas mi je zao, ali svaka mu cast, doneo je vec jednu medalju, a ovde je bio tako blizu
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
          Steta..nece nas zavrsnice na ovim OI nikako...
          Pritisak.
          Takođe, ovde se uvodi i jedan divan kriterijum pomoću koga prosuđujemo je li žurka prestižna, dakle ona je “obično prestižna ako se neko od poznatih pojavi bar na pet minuta”. Zahvaljujući upravo ovom genijalnom kriterijumu, ako na primer na žurku upadne Manda, uđe u klonju, iskenja se i ode kući (pod pretpostavkom da mu za to treba više od 5 minuta), može se zaključiti da je ta žurka prestižna. Lepo je znati.

Comment

• choke kao kuca!
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by manda View Post
              Svaka njemu cast za bronzu i sve ostalo,ali covjek je blago receno picka,taman kada je trebao da potegne pukao je od pritiska
              sigpic

Comment

• Šteta..
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=yOzFjbiH4mk

Comment

• Ja moram jos jednu ljudi 553652_442387852450552_1720112085_n.jpg

Comment

• Gde ste bre ljudi, Mirosavljev puca, a mi nismo tu da baksuziramo drugima

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ja sam tu, ali nesto mi se cini da nismo sjajno krenuli
                      Muskarci za razliku od zena pucaju 4 runde svaki stav tako da je 1200 max, a u Peking poslednji ulazi u finale sa 1170
                      sigpic

Comment

• 97 u 1., ali ovde bas ima da se puca, sve je moguce

sigpic

with experience.

Comment

• Da al ovi ne mase uopste
                          There's something wrong with me chemically
                          Something wrong with me inherently
                          The wrong mix in the wrong genes
                          I reached the wrong ends by the wrong means
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands
                          With the wrong theory for the wrong man
                          The wrong lies, on the wrong vibes
                          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            Gde ste bre ljudi, Mirosavljev puca, a mi nismo tu da baksuziramo drugima
                            Udri ti...eto nas!

Comment

• U lezecem se najmanje gresi...cekaj da dodje 5-a serija, tu ce biti velikih otpadanja
                              sigpic

Comment

• Ajde, svi masite

toliko njih je ispred, ne vredi da nabrajam

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X