Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Šta bi ti bez mene ma bude signal i ovako BBC 1 2 3 4 bar je bio za Wimbledon jedino ako i tad nisu pojačali jer je okrećem samo u rijetkim prilikama. Ko nema satelitsku, eurovision i to je to po ovom pregledu tu će biti sve, samo je pitanje hoće li trebati proxy.

Comment

Uki, brate, sta da ti kazem 24 BBC HD kanala 1920x1080 na 48'' izgleda...
      bas svetski

@notorious sad bas citam, isto su uradili i za Wimb, zato si i mogao da pratis.
      svaka cast. mada sam imao feedove isto u full HD-u, ali BBC komentar je ipak
      priceless.
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

tunis se vratio u utakmicu!

Comment

ipak nigeri, na misice.

prvi post update (tabela, rezultat).

Comment

Prenosi Saudi Sport i kosarku i fudbal, na to su se fokusirali. Valjda ce bit' Ameri i Francuzi
            sigpic

Comment

Ovaj Tunis je s vremena na vreme licio na totalno amatersku ekipu...
              http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

Brazil - Australija bi trebala da bude dobra tekma, ako skontate koji kanal prenosi recite.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ima na rts 2 u pola 5 snimak
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

E, to je bas ono sto mi treba.

Mislim, hvala Miksone na informaciji, al' ko jebe snimak.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                      Brazil - Australija bi trebala da bude dobra tekma, ako skontate koji kanal prenosi recite.
                      http://www.sportlemon.tv/v-4/2/100/v-430017.html

Dobar je link...

Comment

Kakvu mehaniku suta ima Garcia sunce ti jebem. Neverovatne centarske linije imamo na obe strane, Varejao - Splitter i Nielsen - Andersen.
                        sigpic

Comment

Patty je brz kao vetar!
                          sigpic

Comment

Odbrane ni na vidiku...

Comment

A, jos na klupama Nene i Maric (Bogut).

Bas se lepa kosarka igra.
                              sigpic

Comment

Kakva je ovo 2 za 1 akcija bila sa urucenjima i blokovima za Dellavedova-u aaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuu
                                sigpic

Comment

Working...
                                X