Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bice jako zanimljivo. Morace Francuzi dosta jace u drugom poluvremenu, a ne da se pogube kao na pocetku druge cetvrtine.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Argentina samo da je malo dublji tim, mogli bi da se kolju sa Amerikancima. Toliki kvalitet poseduju.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Boris u stilu pleja do Nando-a u cosak.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Scola krenuo da igra. Odlicna tekma, odlicna!
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• evo me, ukljucujem se posle stafete

vidim, i dalje klanje
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Sunce ti jebem, Gelabale kao snajper!
              sigpic

Comment

• DOKTOR!!!

Comment

• Manu!
                  sigpic

Comment

• Covek ne moze da promasi...
                    sigpic

Comment

• kakva akcija francuza

Comment

• A, Scola hustle kao Divac svojevremeno.

Comment

• kakav doktor!

Comment

• Manu para tres!
                            sigpic

Comment

• A Manu jednostavno ne dozvoljava da se Francuzi odlepe. Covek igra fantasticno..
                              sigpic

Comment

• brate, flop je dao kosarkasog folklora,
                                skapirajte to vec jednom!

Comment

Working...
                                X