Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Transfer sezona,spekulacije,komentari...

Sto se cimate, cak i da Atletico prihvati, nece Berba hteti da ode u Spaniju sigurno.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

ma nema nigde nista oko toga,goal.com nastavlja sa svojim pricama

Comment

Ode svet u q.ac.
        Ista situacija kao kada je Lacio poceo sa bolesnom kupovinom.
        Salas, Miha, Vieri ...
        A onda Inter nastavio sa dovodjenjem po imenima najboljeg napadackog dvojca Ronaldo - Vieri za po 90-100 miliona maraka, sto je u ono vreme bilo nenormalno.
        Samo sto je Ronaldo pio mleko po bolnici. Ali je zato Vieri rasturao.

Comment

Sad kad je Tevez odmaglio Barba ostaje sigurno....
          Ko pla?a sve to....ru?ak na vodi,ve?e na operi.....CIA snajka CIA!

Comment

Evo potvrda da je moguca ona ponuda za Aguera.
            http://www.sportal.rs/news.php?id=5799
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pa oni prevode sa goal.com-a ....sportal je internet kurir,samo malo ispratite vesti,videcete

Comment

Mozda si u pravu, videcemo.
                sigpic

Comment

• sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1486.msg75530#msg75530 date=1247226688]
                    Evo potvrda da je moguca ona ponuda za Aguera.
                    http://www.sportal.rs/news.php?id=5799
                    [/quote]jos kada bi Atletiko bio lud da Berbatova racuna 40 miliona

Comment

• [/quote]e je l si cuo da je Srna najbolji svetski igrac ;D ;D ;D

Comment

Ima ih vise koji dijele tu laskavu titulu Srna,Pranjic,Modric,Eduardo,itd... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
                        sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1486.msg75539#msg75539 date=1247227187]
                          Ima ih vise koji dijele tu laskavu titulu Srna,Pranjic,Modric,Eduardo,itd... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
                          [/quote]
                          ne zaboravi rakitica,koji je vec zamalo presao u inter,juve,manc...
                          sigpic
                          Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

[quote author=manda link=topic=1486.msg75543#msg75543 date=1247227566]
                            [quote author=Vladan link=topic=1486.msg75539#msg75539 date=1247227187]
                            [/quote]
                            ne zaboravi rakitica,koji je vec zamalo presao u inter,juve,manc...
                            [/quote]je l to onaj najbolji mladi svetski fudbaler,koji je trebao da nasledi Nedveda,ali ove stipse iz Torina nisu htele da daju vise od 20 mil...,ne znam samo kako ih nije sramota da tako omalovazaju buducu prvu zvezdu svetskog fudbala,sramice se zbog toga

Comment

Da,da Rakitic je cak za Index izjavio bicu Juveu novi ZIDAN ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
                              sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1486.msg75548#msg75548 date=1247227908]
                                Da,da Rakitic je cak za Index izjavio bicu Juveu novi ZIDAN[/quote]
                                meni je modric vrh...pacov ja ga zovem,kad ga vidim,muka mi je... ;)
                                sigpic
                                Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Working...
                                X