Clear All

Odg: PLAY OFF 09

Extra utakmice sinoc

Comment

Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

Stvarno sinoc extra mec, napravise Rangersi brejk ali daleko od toga da je sve gotovo.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ko pla?a sve to....ru?ak na vodi,ve?e na operi.....CIA snajka CIA!

Comment

Ja sam uz moje Blackhawkse mada ne ocekujem nista spektakularno ove godine ipak su jos uvek jako mlad tim na celu sa Toewsom, Kaneom i Havlatom!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Tekma je bila prava!! Tempo strasan jedino mi se rezultat ne svidja ,nekako mi je atraktivniji Washington ,vise bih voleo da oni prodju zbog Oveckina pre svega i ostalih Rusa Sjomina i legendarnih Kozlova,Fedorova...

Comment

A ima li neke sanse da prenosite SJ-AN, jeste nezgodan termin ali vredelo bi? Ako imate neku njihovu na feed-u nahranite me, trudan sam i samo to mi se jede.

Comment

1-BOSTON BRUINS-8-MONTREAL CANADIANS 4-2

2-DETROIT RED WNIGS-7-COLUMBUS BLUE JACKETS 4-1

4-CHICAGO BLACKHAWKS-5-CALGARY FLAMES 3:2

1-SAN JOSE SHARKS-8-ANAHEIM DUCKS 0:2

Comment

http://www.atdhe.net/live-tv-5824.html

NEW JERSEY-CAROLINA AT 1:30 : http://www.atdhe.net/live-tv-5827.html

VANCOUVER-ST.LOUIS AT 4:0 : http://www.atdhe.net/live-tv-5638.html

Comment

Ko pla?a sve to....ru?ak na vodi,ve?e na operi.....CIA snajka CIA!

Comment

Opa, Ducksi napravili brejk! Mozda i nece biti tako jednostavna serija za SJ. Bilo bi lepo videti tu 7 utakmica.
                        sigpic

Comment

Imo sam neki osjecaj da bi Ducksi mogli pobjediti veceras,ali imali su i malo srece.iz 17 suteva 2 gola a njihov golman odbranio 35 suteva...uglavnom veceras tipujem na moje Pingvine,na Carolinu i na Vankuver

Comment

Ducksi pobjedili sinoc a ne veceras,malo sam se pogubio hehehe ;D

Comment

pravo su me ducksi iznenadili i mislim da mogu izbaciti sharkse,danas pobje?uju pingvini,devilsi i vancouver

Comment

[quote author=fare link=topic=1423.msg60386#msg60386 date=1239970337]
                                pravo su me ducksi iznenadili i mislim da mogu izbaciti sharkse,danas pobje?uju pingvini,devilsi i vancouver
                                [/quote]
                                cekaj cekaj docice utorak,a onda cu da te pitam ko ce koga da bije ;D ;D ;D
                                Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Working...
                                X