• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: MOTOGP

kolko puta si to vec reko

Comment

[quote author=Liverpool FC link=topic=1243.msg57864#msg57864 date=1238575578]
      [quote author=dr.dule link=topic=1243.msg57811#msg57811 date=1238539750]
      [quote author=SPORTKLUB link=topic=1243.msg57788#msg57788 date=1238534577]
      [quote author=fare link=topic=1243.msg57669#msg57669 date=1238516962]
      trebamo im jos stosta otet da nadoknadimo bundes
      [/quote]
      a ko je rekao za bundes
      [/quote]

http://www.mediaking.hr/vijesti/tele...-na-eurosportu
      [/quote]
      A i Marjan je potvrdio,kao i Smiljan Banjac .
      [/quote]
      e dobro, ako su njih dvojca i drdule potvrdili, onda nista

Comment

[quote author=SPORTKLUB link=topic=1243.msg58203#msg58203 date=1238708485]
        [quote author=Liverpool FC link=topic=1243.msg57864#msg57864 date=1238575578]
        [quote author=dr.dule link=topic=1243.msg57811#msg57811 date=1238539750]
        [quote author=SPORTKLUB link=topic=1243.msg57788#msg57788 date=1238534577]
        [quote author=fare link=topic=1243.msg57669#msg57669 date=1238516962]
        trebamo im jos stosta otet da nadoknadimo bundes
        [/quote]
        a ko je rekao za bundes
        [/quote]

http://www.mediaking.hr/vijesti/tele...-na-eurosportu
        [/quote]
        A i Marjan je potvrdio,kao i Smiljan Banjac .
        [/quote]
        e dobro, ako su njih dvojca i drdule potvrdili, onda nista
        [/quote]
        Sto ne znaci da nece biti i na Sport Klbu.Nego kao i serie A,na oba koliko sam ja razumeo.
        Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Extra za MOTOGP,dokazuje se tvrdnja da ste sportski lider kod nas(Crna Gora ,B i H,Srbija).

Comment

moram da pohvalim za ove trke koje naravno ne gledam ali ima ko ih gleda.
            Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

Ko ce komentarisati MotoGP?
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1243.msg58587#msg58587 date=1238931118]
                Ko ce komentarisati MotoGP?
                [/quote]
                srdjan erceg

Comment

Samo jos jedno pitanje:
                  Hocete prenositi samo MotoGP klasu ili i 125cc i 250cc?
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1243.msg58602#msg58602 date=1238941587]
                    Samo jos jedno pitanje:
                    Hocete prenositi samo MotoGP klasu ili i 125cc i 250cc?
                    [/quote]

sve

Comment

Hvala na odgovorima!
                      sigpic

Comment

SVAKA CAST ZA PRENOSE MOTO GP , NAJBOLJA STE TELEVIZIJA NA SVETU! PRVO NFL A SAD MOTO GP NE MOGU JOS DA POVERUJEM

Comment

MOTO GP NA SPORT KLUBU 2009 JEEEEE

SVAKA CAST ZA PRENOSE NAJBOLJA STE TELEVIZIJA NA SVETU

Comment

Odg: MOTO GP NA SPORT KLUBU 2009 JEEEEE

[quote author=milan075 link=topic=1402.msg58974#msg58974 date=1239169109]
                            SVAKA CAST ZA PRENOSE NAJBOLJA STE TELEVIZIJA NA SVETU
                            [/quote]
                            Ne trebaju nam dve iste teme,spojicu ih.
                            Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Kolkiko nas Je Sport Klub obradovao sa Moto GP malo je i pet tema......
                              Ja i dalje ne vjerujem.....
                              Ko pla?a sve to....ru?ak na vodi,ve?e na operi.....CIA snajka CIA!

Comment

jos jedom pred pocetak MOTOGP trke, H V A L A !!!!

predlog: tandem voditelja.

Comment

Working...
                                X