X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

gledaj te , hrvat gacina se probi do osmine finala , dobar rezultat a njega

Comment

Ja sam gledao Jevtovica i Karakasevica , zanimljivo svakako samo nema streamova , valjda ce neko prenositi veceras
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

imas brate na BBC-ju, i moja baba vec to zna.
        It is not the violence that sets a man apart.
        It's the distance he's prepared to go.

Comment

Otkud mi BBC A nisam kuci pa mi spor net
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

http://www.sportklub.info/forum/thre...l=1#post823797

jedino da covek jos nacrta. ne znam sta je jos potrebno.
            imas detaljna upustva. radi cak i 1MB/s konekciji.

Comment

Sta gledati ovde?
              Zar nisu mogli ovo malo da rasire u pm... Gledao bih i Maze-a i Ovtcharov-a, al' ipak Samsonov - Zhang...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                Sta gledati ovde?
                Zar nisu mogli ovo malo da rasire u pm... Gledao bih i Maze-a i Ovtcharov-a, al' ipak Samsonov - Zhang...
                Samsonov - Zhang se ne propusta

Comment

a na kom bbc ima stoni tenis

Comment

Originally posted by apacrow View Post
                    http://www.sportklub.info/forum/thre...l=1#post823797

jedino da covek jos nacrta. ne znam sta je jos potrebno.
                    imas detaljna upustva. radi cak i 1MB/s konekciji.
                    jos kad bi radio na IP iz BiH ...

Comment

Idemo ljudi, poceo brat Vlada!
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Vodi Samsonov 1:0, strasno kontrolise sto na pocetku.
                        sigpic

Comment

na prvom strimu idu MAZE - MIZUTANI

na drugom ZHANG - SAMSONOV

Comment

Bolji Kinez u drugom, a i Vlada malo posustao, pogodio je mozda 2-3 agresivna top spina u ovom gemu. Gde je bre raja, ovo je najjaci sport koji je u toku.
                            sigpic

Comment

kakvo prase

Comment

jbt, sta kinez pogadja

Comment

Working...
                                X