Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Jevtovic ocekivano izgubio 4-1, ostaje nam jos Karakasevic, on bi mogao daleko

Comment

Originally posted by deki94 View Post
      Sada sam provjerio, stonoteniseri igraju jedan meč po danu, dok neke stonoteniserke će igrati dva meča dnevno...
      http://www.london2012.com/table-tenn...les/index.html
      http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

Originally posted by p4p1 View Post
        Jevtovic ocekivano izgubio 4-1, ostaje nam jos Karakasevic, on bi mogao daleko
        tesko , u drugom kolu ima lakog protivnika , ali u tecem nalece odmah na kineza , koji je peti na svetu
        Last edited by Lord Aleksoni; 28-07-12, 21:52.

Comment

Каракашевић треба да почне сада. Нема га на РТСу.
          Шта се дешава?
          Arise, Serbia!
          You fell asleep long ago,
          And have lain in the dark.
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Originally posted by Uros94 View Post
            Каракашевић треба да почне сада. Нема га на РТСу.
            Шта се дешава?
            Pocelo je, Karakasevic je izgubio prvi set 10-12, a i drugi ce izgubiti...NE MOGU VEROVATI KOLIKO JE RETARDIRAN OVAJ RTS!!!MRS MAMICU VAM JE***!!!JE*'* vas boks da vas je**!

Comment

Tako je, zasto da gledamo Acu Karakasevica kad mozemo da gledamo boksere sa Sejsela. Bravo za RTS, moja puna podrska!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Колико их треба укинути...
                Божееееееееее
                Arise, Serbia!
                You fell asleep long ago,
                And have lain in the dark.
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Dobio 3.set Karasevic 12-10, mada je moralo mnogo lakse...

Comment

Dajte stream za Karakasevica.
                    "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

ajmo Karasssssss
                      sigpic

Comment

Ako neko slucajno na trci na neki strim neka kaci, Aca me danas ubedljivo najvise zanima uz rukomet.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jebem ti Karakasevica, gubi 3:1.
                          sigpic

Comment

Kakav je choker Karakasevic majko moja.
                            "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Idi bre Karakasevic u......................

Vodio u 5.setu 10-6 i izgubio 10-12...kakav majstor...

Comment

Uzas. Ne zelim ni da zamisljam sta bi mu uradio onaj Kinez da je prosao u sledece kolo.Inace, kakav kretenizam, RTS ce SADA da pusti REPRIZU u stonom-tenisu. Kakvi retardi majko mila. Stvarno ne mogu da verujem i da shvatim kako mogu da budu takvi bolidi. I to pustaju neki boks, like someone cares.

Comment

Working...
                                X