• Show
Clear All

• Originally posted by Indigo View Post
    Hvala brate....
    Sta im uradise Voronin, Kuranyi i Semeshov
    Konacno jednom da dan krene normalno...
    I da nastavi i zavrsi normalno
    sigpic
    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Tako je Salke! Deri jarce, deriiiiii!!!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Vratio se forum izgleda konacno...

Elem, ajde bre Liverpool-e jebem vam sunce, onaj desni bek ne zna gde se nalazi kod gola Sunderland-a.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Konacno proradilo.
          Schalke odvalio.
          A Wigan glupi. Pa zar mora braco da se primi gol u 45 minutu, a ja igram kec prvo poluvreme.

Comment

• Plovdiv vodi 2:0 u 20. minutu jao mrtve kladionice i njihovi uslovi majku im jebem.

Mora ga Liverpool staviti do kraja, mora!!!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Прсо сам ко тиква
              На Дортмунд, Волфсбург, па опет Волфсбург, вероватно и на Виган и тако...
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• 'Ajde Liverpulu, 'ajde u pm nemoj da me nervirate, nemoj da mi obarate "osnovni". Hocu da vidim jebenu pobedu!

sigpic
                - 4xMVP -

Comment

• Boga mi Bane po ovome sto vidim pre ce ga primiti nego sto ce ga dati...
                  sigpic

Comment

• Ako me obori Liverpul prvu utakmicu ima da popizdim
                    sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Boga mi Bane po ovome sto vidim pre ce ga primiti nego sto ce ga dati...

Zavrsicu u Urgentom centru zivota mi!

sigpic
                      - 4xMVP -

Comment

• Смирите се момци, има још времена за Сандерленд.
                        Arise, Serbia!
                        You fell asleep long ago,
                        And have lain in the dark.
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ma neka se nose u pm. Kada su znali da promase penal u 5' onda neka i ne pobede. Pola Planete se danas kladilo na njih!

sigpic
                          - 4xMVP -

Comment

• Pa ovo je strasno, ne mogu 2 para sa ispodprosecnim kvotama da se pogode!!! To je to sto se tice fudbala od mene na neki duzi vremenski period...
                            sigpic

Comment

• Bolje da sam igrao ppx ili gg na sreću nego ovo ...
                              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Mrs u picku materinu talibansku!!! MRS!!!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X