X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

fiks 1 ce donositi 1 poen
    fiks 2 ce donositi 2 poena
    Dvojka ce donositi 2 boda zato sto ce prvi igrac iz para npr Federer-Ferer ili Nadal-Tursunov biti favorit.
    Takodje ce moci da se odigra i tzv. plus-minus gemovi. Da objasnim i to, npr. u mecu Nadal-Tursunov mi cemo zadati zbir gemova 19, a vi cete pogadjati da li ce biti manje ili vise gemova. Ovaj tip ce donositi 2 poena!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Re: Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

Kraljevksi govor... ;D ;D...Sve jasno...

Comment

Svaka cast T-mac.
      Ajde i ovo da probamo cisto da se malo zezamo i da donekle vidimo ko je najbolji poznavalac tenisa i kladionicar.

Comment

[quote author=otpravnik link=topic=1324.msg54863#msg54863 date=1237331921]
        Svaka cast T-mac.
        Ajde i ovo da probamo cisto da se malo zezamo i da donekle vidimo ko je najbolji poznavalac tenisa i kladionicar.
        [/quote]

Nezaboravite da sam na AO DOBIO 300 KM....A stvarno ova safina ce mi skratiti 10 godina zivota..

Comment

Fc, samo da znas ako ova tema zazivi gledacemo da bude sto manje offovanja, ali dok ne otpocne zvanicno mozes da pises sta god hoces. ;D
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[/quote]

ups sory,morao sam da ovu kretenusu spomenem necu vise....

Haj opali listic do kraja ovog dana...Poslije tebe ja cu...

Comment

Nemoj Denaru da mi diras!
              Postavicemo parove sutra popodne, da vidimo koliko ce nas se prijaviti prvo. Ionako pocinju mecevi tek u 7...
              sigpic

Comment

[/quote]

Okeeee.. ;).......

Comment

Svi koji bi hteli da ucestvuju sa nama u ovoj temi neka to napisu u sledecem postu cisto da znamo koliko ce nas biti i da li ima svrhe da zapocinjemo ovu temu.

Comment

[quote author=otpravnik link=topic=1324.msg54869#msg54869 date=1237332547]
                    Svi koji bi hteli da ucestvuju sa nama u ovoj temi neka to napisu u sledecem postu cisto da znamo koliko ce nas biti i da li ima svrhe da zapocinjemo ovu temu.
                    [/quote]

Ako me pamcenje sluzi bilo nas je dosta u onoj temu kladenje,zato nebi trebalo biti tu problema.

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=1324.msg54870#msg54870 date=1237332730]
                      [/quote]

Ako me pamcenje sluzi bilo nas je dosta u onoj temu kladenje,zato nebi trebalo biti tu problema.
                      [/quote]

Nadam se da ce nas biti sto vise.
                      Na kraju krajeva, ako odziv bude mali takmicicemo se nas trojica ako nista drugo. ;D
                      Ali verujem da ce nas biti vise.

Comment

[quote author=otpravnik link=topic=1324.msg54873#msg54873 date=1237333938]
                        [quote author=fc nadal link=topic=1324.msg54870#msg54870 date=1237332730]
                        [/quote]

[/quote]

Nadam se da ce nas biti sto vise.
                        Na kraju krajeva, ako odziv bude mali takmicicemo se nas trojica ako nista drugo. ;D
                        Ali verujem da ce nas biti vise.
                        [/quote]

Bolje ista nego nista... ......

Comment

Bojana mi je vec potvrdila da se slaze, znaci bice nas minimum cetvoro!
                          sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1324.msg54875#msg54875 date=1237334056]
                            Bojana mi je vec potvrdila da se slaze, znaci bice nas minimum cetvoro!
                            [/quote]

SUPER...

Comment

Comment

Working...
                              X