Clear All

• Re: Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

evo ovdje mozemo komentarisati o ovoj ligi a ne u onoj temi s tabelom

Comment

slazem se

Comment

Nemojte da se ljutite, ali ono jbg trudimo se da ovo ispadne lepo. Bice konfuzno ako budemo komentarisali u temama za tikete i za tabelu, nadam se da se slazete?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Comment

naravno da se slazemo odsad ovdje komentarisemo ;) 8)

Comment

vrlo plemenito od vas...
              "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

Ljudi jeste li primetili da u igri na gemove stavljamo samo vise.U ovom cetvtom kolu smo stavili cerdeset i nesto vise i samo dva manje.
                I to smo stavili Dexter i ja manje.

Comment

ma nema veze takva su pravila kakva meni to nesmeta

Comment

[quote author=fare link=topic=1324.msg56825#msg56825 date=1238159424]
                    ma nema veze takva su pravila kakva meni to nesmeta
                    [/quote]

Ma ne smeta ni mene.Samo kazem.Cudno je sto bas toliko igramo vise.

Comment

• Comment

[quote author=otpravnik link=topic=1324.msg56822#msg56822 date=1238159336]
                        Ljudi jeste li primetili da u igri na gemove stavljamo samo vise.U ovom cetvtom kolu smo stavili cerdeset i nesto vise i samo dva manje.
                        I to smo stavili Dexter i ja manje.
                        [/quote]Pa jednostavno je, u ovim pocecima turnira uvek biramo neizvesne meceve da bilo zanimljvije i onda je logicno da ce se igrati pre vise nego manje gemova. A vec u daljem toku turnira kad favoriti igraju sa slabijim protivnicima bice sigurno vise igrano na manje nego na vise gemova.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

pa bas tako ali opet ce biti cesce vise

Comment

ee sory za off topic ali jeste li primjetili da je sportklub forum presao vise od 10000 clanova-jeste da nije ne blizu toliko aktivnih ali je to uspjeh

Comment

Pa jeste, ali ima dosta botova. A primetio sam bas ima dosta gostiju koji posecuju teniski forum! Steta sto se ne registruju i pridruze nam se!
                              sigpic

Comment

nismo dovoljno cool za njih!

Comment

Working...
                                X