Nebojsa Višković

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Comment

Visko, care, hvala na fenomenalnom prenosu teniskih meceva sa Vimbldona.

Hvala Bogu, sto si ti prenosio drugu nedelju jer je prva bila uzas od strane komentatora na Sport Klubu.

Svaka ti cast.

P.S. Vidi se kako se covek priprema. Sve zivo moze da objasni sto se dogodi, ali mi je najjace sto, koga god da stave u kadar, od ovih poznatih licnosti, Visko ih sve prepozna. ;D ;D ;D ;) ;) ;)

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

"What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

[/quote]

Ajde,sad polako samo.Visko je dobar covek,dese se greeske,ne moramo ni mi da hvatamo svaku gresku,kad bi ja to radio,bilabi puna rubrika.
                    Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

sigpic
                      Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Odg: Neboj�a Vi�kovi?

Nije problem. To za Barry-a je rekao prošle nedelje u prenosu utakmice Engleska - Egipat. Nekoliko puta kada je prenosio Newcastle, isticao je da je Chris Hughton još uvek privremeni manager tog tima. Međutim, u vreme kad je gospodin Višković to rekao za Hughton-a, on je uveliko bio postavljen za managera Newcastle United-a. Dakle, u današnje vreme, ako za neto nisi siguran, imaš internet, pa proveriš.

Zašto se neki ljudi boje kritike? Kritika ih može samo poboljšati i naterati da budu još bolji, zar ne?

Ja lično, volim da slušam i gledam prenose, koje radi gospodin Višković (posebno tenis). Takođe, lično se nadam, da će pobeći sa RTS-a i Tijanićeve kolotečine.
                          "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

[quote author=Mags Serbia link=topic=1357.msg118112#msg118112 date=1268247575]
                            Nije problem. To za Barry-a je rekao prošle nedelje u prenosu utakmice Engleska - Egipat. Nekoliko puta kada je prenosio Newcastle, isticao je da je Chris Hughton još uvek privremeni manager tog tima. Međutim, u vreme kad je gospodin Višković to rekao za Hughton-a, on je uveliko bio postavljen za managera Newcastle United-a. Dakle, u današnje vreme, ako za neto nisi siguran, imaš internet, pa proveriš.

Zašto se neki ljudi boje kritike? Kritika ih može samo poboljšati i naterati da budu još bolji, zar ne?

Ja lično, volim da slušam i gledam prenose, koje radi gospodin Višković (posebno tenis). Takođe, lično se nadam, da će pobeći sa RTS-a i Tijanićeve kolotečine.
                            [/quote]
                            Odavno je Visko oteran sa RTSa.Oterali su ga gospoda Djokovici.
                            Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Da li mozda neko zna da li je Viskovic clan ovog foruma i koji mu je nick?
                              Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

Nije clan @(*6sd$%
                                sigpic

Comment

Working...
                                X