X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Tako je i Rose izasao sa parketa brate.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Rose DID walk off the court. ACL/MCL tears result in complete immobilization immediately.

Znam da nema 'leba od ovoga, al' sta cu kad zelim da verujem da je sve u redu.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

pa sta to bilo D-Rose...? opet nesto ozb ili ta njegova hronicna povrreda? stvarno nema srece ove godine sa povredama...

Comment

Nakasljao mu se Chandler u facu pre utakmice.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

e dal moguce.. bas chandler... nema sta zarazio ga opasno!

Comment

Do NOT expect a Rose update on the MRI this early. And as soon as someone that knows reports it, we'll make sure you know.

Status quo jos neko vreme, tako da na sta god naletite u narednih pola sata-sat, znajte da nije tacno.
              sigpic

Comment

Majku mu kako se potrefilo...

Bori se Deriče!!!

EDIT: http://www.chicagotribune.com/videog...ury-Game-1-win
                sigpic

Comment

Izvinite za trolovanje, jebi ga, vanredna situacija, bar za mene.

Elem, Derrick jos nije odradio MRI, a i pitanje kad ce. Ne znam, neki logican zakljucak je da mozda nije toliko strasno, pa ga ni ne pozuruju (jebem li ga). #keepitoptimistic
                  sigpic

Comment

Official injury update: Rose torn ACL, out for the season.

Jupi, sad mozemo kuci.
                    sigpic

Comment

Cikagov zvanicni tviter potvrdio.

Comment

Uzivajte u setnji do finala, ko zna, mozda vas San Antonio zaustavi. ;)
                        sigpic

Comment

velika stata sa chicago ... stvarno nemaju srece ove sezone ...

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                            Uzivajte u setnji do finala, ko zna, mozda vas San Antonio zaustavi. ;)
                            Boston ce
                            sigpic

Comment

A, prosto ne mogu da poverujem. Ode mu i deo sledece sezone. Ne mogu da verujem koliko decko nema srece...
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Ono sto je najgore, cak i da dobijemo Philadelphia-u sa 4:0, ja cu i dalje znati da mi nemamo nikakve sanse da uradimo bilo sta. E, to je najveca tuga kod svega ovoga...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X