This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
    LeBron James nije DPOY a imao najvise glasova za prvi tim. Chandler DPOY a nije USAO u prvi tim.
    Jedno biraju novinari, drugo treneri.

EDIT: Btw, ja ne verujem oko cega se vi raspravljate. Ajde All Star i da razumem, al' oko ovih gluposti...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Jedno biraju novinari, drugo treneri.

EDIT: Btw, ja ne verujem oko cega se vi raspravljate. Ajde All Star i da razumem, al' oko ovih gluposti...
      Individualna priznanja LBJ-a su moja opsesija, sta se cudis majke ti

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
        Je l' si iskoristio priliku da pokusas da me ponizis? Nervozan jer je onaj promasio sve sto je mogao u 4/4 pa na meni da se lecis?
        Tezak si k`o olovo. A, i srljas mnogo.
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Top 10 Dunks of the NBA 2011-2012 Season
          It is not the violence that sets a man apart.
          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ако пустим клип постоји могућност да ће да ми се угаси компјутер јер је препун прашине...

... ризиковаћу.

/едит

Преживео је.

@тема,

Сва куцања видео ове године по 10 пута.
            Last edited by Урош94; 25-05-12, 21:32.
            Arise, Serbia!
            You fell asleep long ago,
            And have lain in the dark.
            Now wake up
            And rouse the Serbs!

sigpic