• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Tenis liga SPORT KLUB - Tabela

Fiks 1 donosi 1 poen
    Fiks 2 donosi 2 poena
    Igre na gemove donose 1.5 poen
    Ako se na nekom mecu dogodi predaja, taj mec se nece bodovati!

Ovde cemo se truditi da posle svakog dana tj. svakog kola postavimo tabelu sa bodovima!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Odg: Tenis liga SPORT KLUB 2009 - Tabela

Tabela posle prvog kola izgleda ovako:

dart gunner 8
    patriota 8
    fare 8
    Tmac 7,5
    ferari 7
    bojana 6,5
    danilo 6,5
    fc nadal 6,5
    otpravnik 6

Comment

haha in your face,danilo!

Comment

1.5 poena vise...nije to nista a i tek je pocetak
        "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

Tabela posle drugog kola:

Fc Nadal 12
          Danilo 12
          Fare 12
          Bojana 11,5
          T-Mac 11,5
          Ferari 10,5
          Patriota 10
          Otpravnik 9
          Dart 9
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

omg...opet je kao sto je danilo predvideo :o
            sreca pa se brise...

Comment

sreca pa se brise...
              [/quote]

Meni nije sreca.. :'( ;D ;D ;D...

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1328.msg55498#msg55498 date=1237634855]
                Tabela posle drugog kola:

Fc Nadal 12
                Danilo 12
                Fare 12
                Bojana 11,5
                T-Mac 11,5
                Ferari 10,5
                Patriota 10
                Otpravnik 9
                Dart 9
                [/quote]

sto me nisi stavio na prvo a mogo si ;) ;D

Comment

Comment

Molim vas po 344. put: Nemojte komentarisati u ovoj temi, zato je ostavljena ona prva!
                    sigpic

Comment

sigpic

Comment

Comment

Evo i tabela posle sestog kola:

Ferari 48
                          T-Mac 46,5
                          Otpravnik 44
                          Patriota 43,5
                          Bojana 42
                          Danilo 42
                          Fare 42
                          Fc Nadal 41,5
                          Dart gunner 37
                          Boba 17
                          DexDexter 14,5
                          LFC 12
                          sigpic

Comment

sigpic

Comment

Tabela posle prvog kola drugog dela lige:

LFC 14,5
                              Otpravnik 13
                              Dart gunner 11
                              Freelancer 11
                              T-Mac 10,5
                              Boba 10
                              Dusan 9
                              Bojana 8
                              Danilo 7,5
                              Fare 7
                              Fc Nadal 6,5
                              Natasha 6
                              Ferari 6
                              sigpic

Comment

Working...
                              X