Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

[/quote]

..Velikog razmisljanja,ja sam bez razmisaljanja.....
    [/quote]

pa da igraju protiv Svajcarske to bi bila druga prica,ali posto igraju protiv Spanije,postoji samo jedna reprezentacija za koju mogu da navijam
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

[/quote]

[/quote][/quote]

Ma znam,ipak je to vasa zemlja...Normalno....

Comment

[/quote]

[/quote]

pa da igraju protiv Svajcarske to bi bila druga prica,ali posto igraju protiv Spanije,postoji samo jedna reprezentacija za koju mogu da navijam
        [/quote]u mecu svicarska-srbija bez razmisljanja bi navijao za svicarsku

Comment

Re: Davis Cup...

Fare ja sam 2006 navjiala za Svajcarsku kad smo igrali u DC

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1286.msg53114#msg53114 date=1236246680]
            Fare ja sam 2006 navjiala za Svajcarsku kad smo igrali u DC
            [/quote]pa dobro ja sam bosanac ipak bih navijao za svicarsku zbog feda
            ;) ;) ;)

Comment

Znam,ali ja nisam,ja sam iz Beograda i to je jedini put da sam navijala protiv neke nase reprezentacjie i stvarno sam se cudno osecala,ali sta mogu kad je to jace od mene.

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1286.msg53118#msg53118 date=1236246891]
                Znam,ali ja nisam,ja sam iz Beograda i to je jedini put da sam navijala protiv neke nase reprezentacjie i stvarno sam se cudno osecala,ali sta mogu kad je to jace od mene.
                [/quote]

Nije bitno koja je reprezentacija igra,ako igra protiv nadala,navija se za nadala,ne gleda se reprezentacija...

Comment

cim saznamo zreb konsultujem se sa pasuljem i javljam vam rezultate!
                  "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

http://www.marca.com/2009/03/05/teni...236249917.html

Comment

sigpic

with experience.

Comment

pasulj kaze ovako:
                        Djokovic-Ferer: 7-6 7-5 4-6 6-4
                        Nadal-Tipsarevic: 6-2 6-4 6-2
                        Djokovic/Zimonjic-Lopez/Robredo: 6-3 6-4 7-6(iznenadjenje za mene)
                        Nadal-Djokovic: 6-4 6-7 6-1 6-2( )
                        Tipsarevic-Ferer: 4-6 6-2 6-7 7-5 6-4

POBEDA JE NASAAA!
                        "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

[quote author=danilo994 link=topic=1286.msg53151#msg53151 date=1236251657]
                          pasulj kaze ovako:

POBEDA JE NASAAA!
                          [/quote]

Comment

Neka pobjedi bolji,bitno je da cemo gledati atomski tenis ;)

Comment

[quote author=danilo994 link=topic=1286.msg53151#msg53151 date=1236251657]
                              pasulj kjavascript:void(0);aze ovako:

POBEDA JE NASAAA!
                              [/quote]

Comment

Ja bih volela da podedi Srbija sa 3-2, da Rafa igra samo dva singla i dobije oba, a ostalo da dobije reprezentacija Srbije. fc nadala-a

Vamos Rafa

Comment

Working...
                                X