Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Cruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz baby! Let's play some salsa!

Nick, isto bi bio safety, 2 poena.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Zakasnio sam na kladionicu , planirao sam na NYG staviti

Nego sad ce serija Patriotsa 14-0 xD
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Nemoj samo predvidjati nista, nego gledaj utakmicu.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Vise gledamo reklame nego utakmicu.

Comment

Originally posted by trigger View Post
            Vise gledamo reklame nego utakmicu.
            To nekako i jeste poenta SB-a, bruka koliko je tu para ulozeno za reklamiranje, sport mu dodje kao sekundarna stvar.
            sigpic

Comment

Beckum-u ode ACL
              sigpic

Comment

Napad Patriotsa se ne zadrzava mnogo na terenu,odlicna igra Giantsa u odbrani.

Comment

Tom

Comment

Лепо им је утекао овај.
                    Arise, Serbia!
                    You fell asleep long ago,
                    And have lain in the dark.
                    Now wake up
                    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Tom Brady Najbolji A sada malo Madona

Woodhead odradio drive karijere, Brady u ovoj seriji 10/10 za najduzi drive u istoriji SB. Pa vi vidite. Ovo je bilo u rangu sa Elwayevim The Driveom.
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

A, bez veze se JPP spustio u coverage, trebali su mu dati 3 minuta da baci loptu u pm.
                        sigpic

Comment

Originally posted by Ljuba90 View Post
                          Tom
                          Smesan je.

Comment

Bravo Drvenoglavi!Zavrsismo ovo poluvreme kako valja.

96-Yard Drive.

Comment

Sve sem zavrsnice uzas blagi i opet se vodi. Sada kada Bill svima opsuje majku na srpskom u poluvremenu, ima da se vrate nabrijani samo tako
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Dosadna utakmica, mogu i jedni i drugi daleko bolje... Ajde da se ovo govno zavrsi sto pre, zaspacu pre pocetka drugog poluvremena.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X