X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by Uros94 View Post
    Није угашен него је промњен домен:

http://www.firstrowsports.eu/sport/a...-football.html

Мико види се из авиона да можда други-трећи пут гледаш овај спорт.
    fala ti urose! da si mi ziv i zdrav ...i svaka ti dala

Comment

Из твојих уста у Божије уши.

Него да неће и овде бити пренос ?

http://www.nfl.com/videos/nfl-networ...=HP11_more_now
      Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Originally posted by Uros94 View Post
        Није угашен него је промњен домен:

http://www.firstrowsports.eu/sport/a...-football.html

Мико види се из авиона да можда други-трећи пут гледаш овај спорт.
        Miko je prisustvovao osnivanju ovog sporta pa ti vidi -.-
        sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

@Slazem se sa Gangrenom , ja sam pravio ovaj sport sa ko zna kime xD ...

Salu na stranu , ove sezone sam poceo pratiti , navijao sam za Ravense i Bengelse , ali kako su poispadali nemam favorite gledao sam ove sezone nesto vise od 10-15 meceva Jos sam junior za ovaj sport
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Steta, DJ promasi blokadu, mogli smo zapoceti bar field goal-om.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Za pocetak dobro je dva puta dodjosmo do Ilije...
              GO PATS!!!!

Comment

Ako neko moze da mi pojasni ova 2 poena , to jedino nisam skontao od pravila osnovnih
                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Pass rush vec daje rezultate...
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kakav safety sudija....

Comment

mislim da je samo bacio loptu da je se oslobodi, nije imao namjeru da gadja risivere, a posto je bio u endzoni ...? ima li neko iskusniji da pojasni, ja sam relativno nov

Comment

Pa jbg, nikog zivog realno nije bilo tamo gde je bacio loptu, a i bacio je realno zato sto je video da ce svakako biti sack-ovan. Ista stvar je svirana i Iliji protiv Falcons-a.
                        sigpic

Comment

Не сме бре за кацигу ! Што га не казне сад одма ? Шта као нису видели ?
                          Last edited by Урош94; 05-02-12, 23:49.
                          Arise, Serbia!
                          You fell asleep long ago,
                          And have lain in the dark.
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                            Pa jbg, nikog zivog realno nije bilo tamo gde je bacio loptu, a i bacio je realno zato sto je video da ce svakako biti sack-ovan. Ista stvar je svirana i Iliji protiv Falcons-a.
                            t-mac ... sta bi se desilo da je sekovan u endzoni .. kako se boduje, tacdaun, fild gol?

Comment

lol zar i ovo moze da se desi

edit : ovo ce da bude TD kao dobar dan

Comment

Eliiiiiiii MAnningggggggggggggggggggg Victor Cruz lepo lepo , 8(9)-0

Comment

Working...
                                X