This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by stefan12 View Post
    Znas li otprilike koja strana da ne pretrazujem cijelu temu.
    http://www.sportklub.info/forum/threads/381-NFL/page85

Comment

Gold je obrisao te postove, poslacu ja Stefanu na privatnu linkove na NFL Fans Serbia gde je objasnjeno.
      Last edited by Nebojsa; 05-02-12, 14:04.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Znali smo od ranije ali ipak ovo je zvanicno
        Rob Gronkowski is active for Super Bowl XLVI against the Giants.
        GO PATS!!!

Comment

Njegov agent je rekao da je ovo obican mec on ne bi igrao,ali posto je SB igrace i uvalice 2,3 TD-a

Naravno bez ovog dela o TD-ovima

Comment

Tu je i Hernandez njega ne treba zaboraviti

Comment

Ne mogu vise docekati da pocne,uzbudjen sam skoro ko i kad je NBA finale.

Comment

Duvajte ga vise Pats smaraci, A-Rod je rekao svoje, Victor Cruz will play the salsa on the podium as the SuperBowl MVP!!!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pazi ga T-Mac odmah provocira,zasto si nervozan....GO PATS!!!!!

Comment

New England mrzim bas zato sto svi zivi navijaju za njih, a u pm, nisu bre jedina ekipa u ligi. Nekad sam obozavao Brady-a, bio mi cak i omiljeni QB uz Collins-a, al' kad su svi poceli da smaraju sa njim ja ga omrz'o.

Inace, ovo nema nikakve veze sa Giants-ima, za njih navijam od prve utakmice koju sam gledao tamo 2003. ako se ne varam.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja iskreno da ti kazem kada sam poceo da pratim NFL navijao sam za Vikings-e kada su jos tamo bili Culpepper i Moss 2003-2004,a onda kada se to raspalo 2005 preso sam za Pats-e,ali bitno je da bude dobra utakmica veceras pa neka bolji pobedi....

Comment

Ја се још нисам одлучио за кога ћу да навијам. С обзиром да сам чуо да су Њу Игланд и ови моји са аватара "непријатељи" требао бих да навијам за Дивове. Али са друге стране у Њу Ингланду игра Том Брејди - једини играч за којег сам чуо у НФЛ-у (данас сам чуо и за овог Илају Менинга, и сазнао да има брата Пејтона који је иначе још бољи од Илаје (али је тренутно слаб с мозгом па не игра) и да се њихов ћале зове Арчи ), некако је ред да навијам за Патриоте.

Помагајте бре, за кога да навијам ?
                        Last edited by Урош94; 06-02-12, 00:22.
                        Arise, Serbia!
                        You fell asleep long ago,
                        And have lain in the dark.
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Mozda da pogledas prvih par snap-ova, pa odluci sam.
                          sigpic

Comment

ima li neko neki kvalitetan link?
                            firstrowsports je ugasen a na livescorehunteru nema linkova

Comment

Nisam ljubitelj ni Giantsa ni Patriotsa , ali navijacu za Giantse ... Ilija danas pokazuje ko je gazda Eli Manning
                              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Originally posted by nick View Post
                                ima li neko neki kvalitetan link?
                                firstrowsports je ugasen a na livescorehunteru nema linkova
                                Није угашен него је промњен домен:

http://www.firstrowsports.eu/sport/a...-football.html

Мико види се из авиона да можда други-трећи пут гледаш овај спорт.
                                Arise, Serbia!
                                You fell asleep long ago,
                                And have lain in the dark.
                                Now wake up
                                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Working...
                                X