Snooker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Snooker

Valja prokomentarisati i ovu tradicionalnu igru..

Odg: Snooker

Ronny "The rocket"!!!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1157.msg46443#msg46443 date=1232681005]
      Ronny "The rocket"!!!
      [/quote]
      Lik me zaprepasti nekad,kad uzme da igra bilijar levom i desnom rukom!!! :-\

Comment

Covek je doktor za sve ostale. Kad igra ozbiljno ne moze niko da ga dobije, ali se cesto i zajebava. Ja jos navijam za Higginsa i legendu Stiva Davisa.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

MMA vidim da pratis i snuker.Odlicna igra.Roni je naravno najbolji i to ubedljivo.Posle njega Higins,Selb,Dingi i Stiven Maguire.

Ne znam da li znate da je Roni svojevremeno pao na doping testu.Bio je pozitivan na kokain

Comment

Nemoj da pricas, sad ga jos vise gotivim ;D
            Salim se, pa dobro to je verovatno bilo davno, sad je vec ozenjen covek ima nekoliko dece. Koji je sledeci turnir?
            sigpic

Comment

[/quote]

Ma da to je bilo pre vise godina.Sad vise ne smrce ali je i dalje malo cudan...Po nekim izjavama a i ponekad se previse zeza kad je oko stola za snuker

Comment

Pa izmedju ostalog je i to razlog sto ga toliko gotivim, vecina ostalih su mi nekako mnogo ozbiljni.
                sigpic

Comment

dobar je henry

Comment

[/quote]

Ma da to je bilo pre vise godina.Sad vise ne smrce ali je i dalje malo cudan...Po nekim izjavama a i ponekad se previse zeza kad je oko stola za snuker
                    [/quote]

Skoro sam citao nesto u naovinama kako je izjavio da je snuker postala mnogo monotona igra,i da nema previliki motiv da se takmici..
                    Ne znam koji mu je?

Comment

nisam znao za ovo za rony-a, prvi snooker mec sam gledao pre 2 godine i igrao je bas rony i od tad navijam za njega

Comment

Jeste cak je izjavio prosle godine, kad je osvojio titulu svetskog sampiona, bas po zavrsetku meca da ne zna da li ce se vratiti posle ove sezone. Nadajmo se da hoce jer bez njega nece to biti to...
                        sigpic

Comment

"The Rocket" je zakon,nema mu ravnog.

Comment

da osvjezim temu,trenutno igraju selby-higgins u cetvrtfinalu shefielda,11-11 igra se na 13 pobjeda,trenutno u ovom frameu prednost ima selby ali ne i nedostiznu,u polufinale su se plasirali robertson,allen i murphy,a najzanimljiviji je duel svakako ovaj...ronnie je bio ispo od allena ranije..od mladica allena koji pokazuje veliki potencijal

Comment

Finale izme?u J.Higgins-S.Murphy

Comment

Working...
                              X