This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by AcaDjilkos View Post
    Meni su iz nekog razloga iskljucili ES i nisam mogao normalno gledati...
    Stiže pomoć za završnicu...

http://www.firstrowsports.eu/watch/1...e-divoire.html
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

Btw, Max Gradel je igracina, ja sam ga gledao zadnjih par godina u Leeds-u, ne znam kako nije otisao u neki jaci PL klub.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
        Btw, Max Gradel je igracina, ja sam ga gledao zadnjih par godina u Leeds-u, ne znam kako nije otisao u neki jaci PL klub.
        Nikad čuo za njega ali dobro igra od kad je ušao. Vidim da je postigao čak 18 golova prošle sezone u Čempionšipu...

Ako ovo dobije jebena Zambija onda im svaka čast! Bez ijednog malo poznatog igrača, bez ijednog igrača vrednog pomena...
        C'E SOLO L'INTER

Comment

Katongo nije prosao nazalost u Evropi, ali isto tako jedan sjajan igrac, predvodio je Zambiju i na proslom kupu nacija, evo i ovde sada.

Nesto mi je mnogo gotivan ovaj ludi Mweene, mozda bi mogao da bude taj X faktor.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Osvaja Zambija 100% Motivisao ih je ovaj ludak od trenera

Comment

Ako Zambija dobije nosim ovog trenera njihovog na avataru ... Nego kakvi su ovo horski pevaci na klupi
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Drogbi se tresu gaće sad pred njegov šut!
                C'E SOLO L'INTER

Comment

Kakva je ovo kradja bila, mrs!
                  sigpic

Comment

ja stao pase nešta mislu
                    šfedžani jal šfajcarci
                    koigod dispanu iz prve lige dejvis kup - uefa
                    pa dogodine upanu u evro-avricku grupu
                    imaće tioni felki muka i problema
                    isa zanbijom isa kongom

lutajući reporter tuta bugarin
                    nežno šapće sneguljici
                    dok patuljci ruju
                    u rudnici

Comment

Prilika za popravni...

I izgleda će Drogba odlučivati!?
                      C'E SOLO L'INTER

Comment

Ne mogu da vjerujem da je ponovio penal

Volio bih da dobije ovo Zambija.
                        TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Svaka čast Drogbi, iskupio se malo...
                          C'E SOLO L'INTER

Comment

Kakav je car ovaj Mweene, idemo kralju, sad ih sjebi!!!
                            sigpic

Comment

Kakav car ovaj njihov golman! Zajebali ga malopre al' on opet iskusno...
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

Jebote kakav šut! Strašno...
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X