X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Vragolasti Tenis
    4 hrs ·

Zanimljiva situacija u Atlanti.

Tamo je jučer započeo egzibicijski turnir "All American Cup" na kojem nastupaju najbolji američki tenisači, pred publikom.
    Već drugi dan turnira dogodilo se to da je jedan od njih, a riječ je o Francesu Tiafoeu, pozitivan na koronavirus.
    Ono što dalje postaje interesantno jest činjenica da je Tiafoe jučer igrao s Querreyem i pobijedio ga 2-0, a već danas Querrey će igrati s Tommyem Paulom.

Dobro ste pročitali, turnir se nastavlja kao da se ništa nije dogodilo, samo bez Tiafoea, a čini se da zasad nitko ne mora u samoizolaciju. Što je čudno, jer čini mi se da je baš nedavno neki turnir bio potpuno kompromitiran i obečašćen, nakon što se jedan igrač "deklarirao" kao pozitivan.

No, tko zna. Kako su u posljednje vrijeme "preko bare" većinom rasisti, možda Tiafoeu stvarno nitko nije prilazio na 2 metra...

i udari kisa Kveriju i Polu nakon svega dva poena/-
    Last edited by cssr; 04-07-20, 20:32.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ja sam se nadala da ce Nemacka biti domacin, tj. Berlin pa da sve spojim, obilazak grada i tenis.
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Pa obidji London
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Bila sam, ali isla bih ponovo, medjutim kad bih davala pare za London, to bi bilo za Wimbledon

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• I'm proud to announce...

sigpic

Comment

• Tako je Timotije, u inat hejterima

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                  I'm proud to announce...

Mislim ono...dostignuce vrijedno najave 11 mjeseci unaprijed jer nije nikad prije ucestvovao i sto turnir ima posebno mjesto u historiji sporta.

Imam nagon da povracam...mada koliko ih plate bitniji bi mi bio od svih slemova skupa
                  Last edited by DinoFC; 25-11-20, 00:00.

Comment

• Bravo Timotije, haters gonna hate

sigpic

with experience.

Comment

• Hocel im Zverev slavobitno najavit da dolazi?!

Comment

• Za sad je samo Tim objavio, a znajuci koliko Zverev voli da igra LC, moguce da ce i on.
                        Samo je bas rano, iznenadila sam se da je vec potvrdio ucesce.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
                          Mislim ono...dostignuce vrijedno najave 11 mjeseci unaprijed jer nije nikad prije ucestvovao i sto turnir ima posebno mjesto u historiji sporta.

Imam nagon da povracam...mada koliko ih plate bitniji bi mi bio od svih slemova skupa
                          Pa cekaj da se i on omrsi, kako da se ne raduje, kada i njega pogledali
                          sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            ... a znajuci koliko Zverev voli da igra LC, moguce da ce i on.

ovde ce zavisiti od istrage-nesto mora biti,ne mogu onakve optuzbe da prodju samo tako,neko laze a ko laze treba da odgovara
                            Wizard

Comment

• Ajde da probamo da ozivimo teniski pdf, posto je izgleda admin nesto uradio sa forumom i sad je brz, tj. onako kako treba da bude.

Danas igraju Marej i Nadal na onoj egzibiciji u Abu Dabiju, bas me zanima kako ce Nadal da izgleda, a juce je Marej skroz rutinski dobio Evansa.
                              U drugom polufinalu igraju Shapovalov, koji je unistio Frica i Rubljov.

sigpic

with experience.

Comment

• E to ću vala da gledam.

Biće li prenosa na SK ili ništa od toga?

Comment

Working...
                                X