X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• bice skroz zanimljiv HC, ali bas mi je zao sto ukidaju ovo takmicenje
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Ukidaju? Baš šteta bilo je baš interesantno.

Comment

• Ma da, zbog tog svetskog kupa ili kako ce vec da se zove, koji ce biti na pocetku godine

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• neka egzibicija 22.12.

sigpic

with experience.

Comment

• NextGen najbolje ovde da komentarisemo
            izasao je zreb

sigpic

with experience.

Comment

• raspored za utorak, SK prenosi

sigpic

with experience.

Comment

• Probaću što više da ispratim iako ću imati baš gužvu. Trebalo bi Tsitsipas da bude najjači ako ga bude maksimalno interesovalo.

Comment

• proslogodisnja postava je napravila dobar iskorak ove godine na touru, tako da treba baciti pogled iako se igra po onim promenjenim pravilima

sigpic

with experience.

Comment

• Da većina njih od prošle godine su odlično napredovali. Ipak će zato za njih biti pravi izazov 2019 sezona jer tu će biti prvi put u top30 i imati obavezu igranja određenih turnira.
                    Što se tiče ovih mladih uglavnom većinu tih mladih koji dobro napreduju ih konstatno pratim. Pa eto baš ćemo videti da li će ovogidišnji učesnici Milana da onda u 2019 imaju žestok napredak.

Comment

• Zanimljivo od ovih 7 koji će biti sad u Milanu (ne računam ovog Italijana) pratio sam samo njih četvoricu.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Teško se navići na ovaj teren bez linija za dubl a još teže na skraćeni format.
                          sigpic

Comment

• Čuo sam to . Ova kvazipravila zaslužuju lapsuze.

Na stranu cirkus u Milanu, frapantan podatak koji sam čuo na kanalu Supertennis - Munar je prvi Španac U-21 u prvih 100 poslije Nadala. Kako sam bio pogotovo devedesetih svjedok hiperprodukcije španskih talenata uz manje pauze, postaje jasniji razlog premalog broja talenata u svjetskom tenisu u posljednjih 10 godina. Jednostavno, nacija koja ih je davala najviše je maksimalno zakazala, a ni Amerikanci se nijesu pretrgli. Sad imaju potencijal u Nicoli Kuhnu i Alejandru Davidovich-Fokini kojima roditelji nijesu Španci, istina, ali takav je trend u svjetskom tenisu da su doseljenici mnogo više vrijedni i radni nego domicilni.
                            Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

• Munar spasio 3 ml i izjednacio protiv de Minora na 2:2
                              Paradoksalno je da Aleks imao 8-2 w-ue, a Spanac 6-6

Mnogo me nervira sto nema dubl terena cemu ta rupa u saksiji na silu (mislim gen na izmene) nemam pojma..a ovo sto je koucing na daljinu preko slusalica/mikrofona prvi put vidim
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pa dobro, ovaj turnir im sluzi za isprobavanje raznih pravila, prosle godine su isto bile slusalice, a meni se bas svidja teren bez dubl polja

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X