• Time
  • Show
Clear All

• Out of this world!!!
    sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Egzibicioni meč samo u smislu da nema ATP poena. Po svemu drugom odličan takmičarski meč bez kočnica na obe strane.
        Noliša deluje spreman, Kevin takođe i što se njih tiče sezona može da počne.
        sigpic

Comment

• Kad će snimak, tj. ima li negde da se skine meč za nestrpljive ?

Comment

• Originally posted by Nesic View Post
            Kad će snimak, tj. ima li negde da se skine meč za nestrpljive ?
            SK 1 u 20:30
            sigpic

Comment

• Zahvaljujem

Comment

• Tipsarevic na egzibiciji u Kujongu pobedio Australijanca Kublera sa 2:1

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Drago mi je što se vratio, nadam se da ovog puta će imati manje problema sa povredama..

Comment

• Bio mi je omiljeni teniser pre, i sada je, samo posle duge, duge pauze sam i zaboravio na njega, a i tenis manje pratio. Drago mi je da vidim da se vratio. Samo napred.
                    Ko je naj sasvim potpuno sasvim najbolji? https://ibb.co/SmC01mT

Kad sam bio mali moji su idoli bili Brena, Boba, Doors i Čorba, sada samo Zdravko Čolić.

Comment

• https://www.instagram.com/p/BzGa-cYh...d=x8oq6ko5sk11
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• sigpic

Comment

• zna se ko ce igrati LC, Fritz zamenio Andersona jer je ovaj povredjen

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• Za mene bi iskreno bilo veliko iznenadjenje da Rafa igra. Ali ajde da sacekamo da vidimo. Na njegovom mestu je mnogo bolje da otkaze to i da odigra recimo Sangaj, Pariz i WTF do kraja godine.
                            To bi mu bilo dovoljno za prvo mesto a i ne bi previse rizikovao povredu. Ovako posle onakvog Us Opena, igrati tako brzo mislim da je suludo.

Comment

• Ima 2 nedelje odmora do LCa, a druga stvar moze da igra samo 1 singl i 1 dubl, nije to bas neko opterecenje za njih a posebno sto je singl super TB u 3.setu
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Kakav teret oko vrata mnogima je postala ova egzibicija a najvise njenom osnivacu Rogi. Umjesto da odmara svoja stara ledja on mora da skace po egzibicijama a svi znamo koliko mu je odmor potreban ali hajde nije mi za njega ocito mu se vrati 20 puta vise finansijski nego je i Nadalu vezao ruke jedino mozes preko neke povrede da se izvuces

Comment

Working...
                                X