X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nadal je ovde bio 100% iskren, rekao ono sto svi misle o Tomicu
    a na Tomicu je da se promeni i to ispravi
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Igraju li ovih dana Nadal i Federer?
      sigpic

Comment

• Pa igrali su u Indiji

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• I to je to, nece vise igrati? Pa sto je pitao Nadal ostaje li ova ekipa?
          sigpic

Comment

• Pa Nadal vise nece igrati, Role igra jos danas i jedan mec u Singapuru.
            A Nadal je rekao nesto u fazonu da nastave da pobedjuju i kad on ode, pitao ko ce doci i u kom sastavu nastavljaju da igraju.

sigpic

with experience.

Comment

• Znaci Federer igra, danas, u koliko? S kim? Koje legende igraju od 16h?
              sigpic

Comment

• Trenutno pada kisa, tako da jos nije zavrsen ni prethodni duel.
                A ne znam tacno ko igra od legendi, jedino znam da igraju Fed i Marej.

sigpic

with experience.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Konacno danas

Last edited by psych; 31-12-15, 01:20.

Comment

• Stvarno konacno, ljudi su ovde kao na iglama vec danima
                      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Ovo je smesno

sigpic

Comment

• Slava bogovima, Raonic se resio najgorih brkova u istoriji mustaca

Ovo bi morao biti mnogo zanimljiviji mec

sigpic

Comment

• Ferrer uvek zapinja kao Pitbull uglavnom je ovo prava takmicarska egzibicija ali Conga je Conga

Caletov Anderson skinuo kacket , jedva ga prepoznah :P

Comment

• Stan je skinuo par kilograma i deluje bas zategnuto/ izgleda fizicki izuzetno spreman za AO/.
                              Milos isto odlicno izgleda, servis i Fh sigurni, a znatan napredak kod Bh-a i returna-maksimalno forsira ofanzivu i izlazak na mrezu.
                              Posle sigurnije Stanove igre u pocetku, kao da je Losmiju vise stalo do pobede/narocito posle dobijenog prvog seta/.
                              * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Vavrinka se maksimalno izglupirao u mec taj brejku tako da trece mesto ide Fereru

sigpic

Comment

Working...
                                X