Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nije li sramota ove Rocketse? Ubi ih Griffin.

Comment

• Gotivim Harden-a jako, ali vecerasnji sudijski kriterijum je bio smehotresan. Na kraju nisu ni mogli da ga cuvaju jer bi za preki pogled sudije svirale dva bacanja, a Ekpe Udoh bi zaigrao na beku jer bi svi ostali bili poizbacivani.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• LBJ 1/8 iz igre, ubedljivo najbolji igrac Cavsa veceras.
        Noah 0/7, najbolji u Bullsima za sada.
        Butler 1/9, u odbrani razvaljuje.

Comment

• Kyrie igra povrijedjen izgleda. Bas se slabo krece, ne forsira uopste i jos pravi grimase na faci od bolova. Jos nisam vidio nikakvu informaciju, ali se moze vidjeti i ovako.
          sigpic

Comment

• Svidja mi se kombinacija Mirotic-Gasol u ovoj tekmi.
            sigpic

Comment

• Kako progledaše kroz prste sad Lebronu, očigledan faul u napadu a on dobi dva poena i plus slobodno bacanje

Comment

• Oprostise Lebronu faul u napadu... 3 bi bio.
                sigpic

Comment

• Dobro je shvatio Tibodo da mora Mirotic vise da igra. Mirotic sa Noom ili Gasolom je bolje nego Noa i Gasol zajedno. Kad igraju Noa i Gasol zajedno fali spejsinga u napadu, Klivlend tu lagano zatvara prodore.
                  sigpic

Comment

• Sta gledamo mi ovo ljudi... Kakva utakmica jbt...
                    Last edited by Reise; 09-05-15, 03:34.
                    sigpic

Comment

• lebron plej

Comment

• Jebote, kako idu na kurac sa ovim pregledanjem svega i svacega, pustite ih da igraju bre u picku materinu nije ovo bejzbol
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tristan Thompson je definitivno igrac koji najvise nervira u ovom Playoffu
                          sigpic

Comment

• Sto? Masina za ofanzivne, jbg. Meni ima mnogo gorih, kad smo kod Cavsa, tu mi Dellavedova prednjaci.

Comment

• D-ROSE I JIMMY G BUCKETTS
                              sigpic

Comment

• Jeeeeeebote, pa koja kradja po redu u seriji vise
                                sigpic

Comment

Working...
                                X