Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Хах, то је то. Тера Поп Паркера да игра 1 на 1 са Полом. Сад ће да га форсирају до краја текме сигурно.
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ma ni senka starog Parkera svakako.. pitanje hoce li se ikada vratiti na onaj nivo, ili bar priblizno. CP3 izvlaci maksimum uz onu povredu, alal mu. A ovo sto Duncan igra, moze lagano igrati do 50. Kakav otac.

Comment

• Pa Parker ima 3 povrede, koji vam je Clanak, kvadriceps i ahilova tetiva

Al' kako Duncan igra, mogao bi lagano da opici 48 minuta na ovom nivou.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pa da, zato i ono pitanje hoce li se vratiti ikada, vuce sve i svasta. Generalno, veceras uopste nije los.

Bez problema dostojna serija finala konferencije

Comment

• CP !!
            https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Povreda? Ko je spominjao ikakvu povredu?

Comment

• Мени одмах изгледало као да је Ману кренуо да баца лопту пре фаула. Е сад, једино што ми оно не изгледа као фаул уопште. А ако је био онда је био при шуту.
                И Дени Грин јебено неће да дигне руке Полу. Видело се одмах да улази. Морало је.
                Arise, Serbia!
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Na kraju jos lose ispade sto Manu napravi budalu od juniora. Sta li bi bilo da se nije povredio CP3.

Comment

• Koliko visok nivo igre, neverovatno nesto.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Opet 4. cetvrtina, opet Blake gubi lopte kao na traci .. :/

Comment

• Arise, Serbia!
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• JJ REDIIIIIIIIK
                          sigpic

Comment

• Pa bilo je krajnje vrijeme JJ !

Hajde molim vas !

Comment

• Comment

• Greg na klupi gleda ličnu Timija da vidi koliko stvarno ima godina.

Comment

Working...
                                X