This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Uzivo komentarisanje utakmica

U ovoj temi cemo ove godine pricati o utakmicama koje su u toku kako se ozbiljne week teme ne bi spamovale. Ova tema ce biti zakljucana kada se nista ne igra, dok ce week biti otvoren i vice versa dok utakmice traju.
    Da se dogovorimo za neka pravila odmah na startu, ovde je zezanje i prica o fantasy-u i kladionici dozvoljena, ali nemojte preterivati kako se sa teme ne bi oterali oni koji stvarno zele da pricaju o kosarci i desavanjima na terenu. Za "ono" smo se nadam se dogovorili (odredjeni znaju na koga mislim ;)), mozete malo ovde nije problem, ali bez preterivanja.

E pa tako ljudi, sigurno sam nesto zaboravio, ovo ce nam biti neka svojevrsna vrsta chat-a da se malo opustimo i zezamo, ali u vezi sa kosarkom i utakmicama koje su u toku.
    Let the games begin!!!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Ma tako je!
    Last edited by Arnel.S; 14-12-12, 03:11.
    sigpic

Comment

OLEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Ja cu da komentarisem samo na poluvremenu, jer cu lepo da legnem i gledam SK.

Let the NBA begin.

Comment

Sasha fakin Pavlovic u prvoj postavi

Comment

Originally posted by Seoski Terminator View Post
          OLEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Ja cu da komentarisem samo na poluvremenu, jer cu lepo da legnem i gledam SK.

Let the NBA begin.

Ti si sisa bre! Reci mu MVP!

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

And we `re off...
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Rondo postigao prve poene u sezoni... Bad sign?
              sigpic

Comment

10 njih na terenu, jedino Pavlovic belac........

Comment

Daglas pet poena vec na pocetku...
                  sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                  -Jürgen Klopp

Comment

Originally posted by kosta1703 View Post
                    10 njih na terenu, jedino Pavlovic belac........
                    A Fields je bas crn?

Comment

Dobro i Fields je neki melez...

Ala ce biti veselje proci pored ove dve bandere Nicksa.
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Douglas siluje Rondu na pocetku, lep floater malopre.
                        sigpic

Comment

Originally posted by Ljuba90 View Post
                          A Fields je bas crn?
                          Mislis bas je "beo"? Ne bih bas rekao........
                          Da ne ulazimo u te rasne price , ovo sam naveo samo kao zanimljivost.....

Comment

Izdominirace ih Razon na pleju bez problema, tek se zagrevaju

Comment

Hoće šut za sada. Dobro je i Fields otvorio meč trojkom iz ugla...
                              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                              X