Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sto radi Aldridge, rijesio da obara rekorde izgleda.
    sigpic

Comment

• Sta je ovo sa Bulls-ima, kao da imaju vruc krompir u rukama jbt. Curry pet ukradenih a nije ni poluvreme.
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Hornets-i pobedili, cini mi se Gordon za pobedu!

Evo serije Lakers-a, ajde Bulls-i, napravite neku seriju...

Comment

• Teško će Čikago da se vrati u ovu utakmicu. Nije mi jasno što se Rose krije, nema ga nigde, ko onaj jebeni Acie Law u Partizanu. Radi nešto, čoveče!

Drago mi zbog Orleansa, bili su mi simpatični dok je Pol igrao, sad kad je otišao, još su mi draži zbog Gordona.
          This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Au, s kim Kobe mora da igra sunce ti jebem, pogledajte samo ovu petorku...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Je l` video neko Murphy-a lesinu? Ono nije covek.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                Je l` video neko Murphy-a lesinu? Ono nije covek.
                Al' kakav je ono bio trk za loptom, tragikomicno...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dobro jutro !

Comment

• Ovako, bez Andrew-a, ovo je gora ekipa Lakers-a od one iz 2007-e sa Smush-om, Kwame-om, Mihm-om...
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Ipak je ono sinoc bila realnost, ne zna se ko je gori, LA ili mi...
                      sigpic

Comment

• Nisu oni losi,nego je Sacramento postao bolji,hehehehhee

Comment

• Katastrofa, ali bice valjda bolje kad se Bajnam vrati sa suspenzije.

Comment

• Sad ce Kobe da krene da se ispucava...

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                              Sad ce Kobe da krene da se ispucava...
                              Bolje i da on uzme sut sa 9 metara, nego da sutne bilo ko drugi.
                              sigpic

Comment

• Znajuci Sacramento bice ovde neizvesno do kraja!mada vreme je da ovi klinci iz Sacramenta jednom pokazu sta znaju a ne ko neke babe da padnu sada!

Comment

Working...
                                X