Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I LA se raspada, a sa njima i moj tiket...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pa ovi nas uništiše, nema igre u napadu, ali odbrana je bezvezna! Zbog toga i volim ovaj tim, što igraju nenormalnu odbranu. Ajde bre, trgnite se malo!
      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Ja sam ovo i predvideo, samo sam prevelika sisa da ne uzmem pare znajuci koliko mom timu ne lezi Golden State.
        Tesko cemo mi ovo preokrenuti, zagrejali su se Warriors-i, sad ih niko ziv ne moze zaustaviti.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta je ovo GSW ima +17?

Comment

• Mene glupi Memfis uništio, nisam mogao da odolim kvoti 3.10, još se vratio Gay, rekoh pretrčaće ih, uništiti, kad ono - kita.

Vidi ga ovaj Karri userčić. Ne gleda mi se utakmica.
            This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Ne diraj Steph-a, daleko je on od usera. Ovo sto mi igramo je kerov kurac, nema boljeg izraza.

Jurimo rekord u izgubljenim loptama.
              sigpic

Comment

• NE GLEDA MI SE JEBENA UTAKMICA! Juče sam navijao za njih protiv Klipersa, ni Kari ni Elis vola u dupe nisu mogli da ubodu, sad da bace šporet prošao bi kroz obruč!

Ovo kao da gledam Litvaniju usersku, odvratno.

Comment

• Curry prosto zapali Bulls-e, sta bi sa odbranom jbt..

@ChicagoBullsFan

Curry je majstor, a ne user. Igracina tako da kazem.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Evo ga, opet se setio da igra na pola druge cetvrtine. Ako nista bar se setio, mozda i izgubimo sa manje od 10.
                    sigpic

Comment

• Krenuo Rose, valjda će nastaviti. Znam da je dobar, ali moram da ga pljujem, lakše mi je. Isto tako non - stop pričam da je Gasol špansko vrišteće govno. ;)

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                        Krenuo Rose, valjda će nastaviti. Znam da je dobar, ali moram da ga pljujem, lakše mi je. Isto tako non - stop pričam da je Gasol špansko vrišteće govno. ;)
                        To za Gasol-a stoji i to niko ne moze da porekne. Al' igracinu kao sto je Steph nemoj.

Ajmo bre Lakers-i, necete valjda otvoriti sezonu sa 0-2.
                        sigpic

Comment

• Ma kakav Curry klosar Nikad nisam voleo te od 50 kila

btw Mac sa ovom odbranom u tranziciji Chitown moze da se slika.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                            Ma kakav Curry klosar Nikad nisam voleo te od 50 kila

btw Mac sa ovom odbranom u tranziciji Chitown moze da se slika.
                            Ma prsli smo nacisto, ja sam vec otpisao tekmu, cekam poluvreme da legnem da spavam.
                            sigpic

Comment

• Eric Gordon, dovidjenja zurim.

Comment

• Ajmo Lakers-i bre! Jos ja igrao dodatni hendikep.

Comment

Working...
                                X