Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Westbrook je jedan od razloga zasto ce titula otici na istok.
    Last edited by Ljuba90; 27-12-11, 12:06.

Comment

• naci ako samo cujem da neko nazove westbricka kosarkasem, ima da ga banujem!

Comment

• Samo trpaj Portlande.
        sigpic

Comment

• Marcus Thornton in da house bitches.

Ne mogu mu Lakers-i nista...

Prema rezultatu, Portland otresao Philly-a u prvoj cetvrtini..
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Bulls-i, ima li nas?

Šone sisa pobegao, a rekao je da ce gledati tekmu sa mnom.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• manu king

Comment

• rip is on the fire

Comment

• Lepo Hamilton ubaci 3 dvojke..

EDIT: cepaju mrezice i jedni i drugi
                  sigpic

Comment

• Al' gubimo lopte kao na traci...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hamilton ne zna da doda loptu, boktejebo. Pozdrav svima!
                      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Sto volim ove utakmice kad nidje odbrane nema, samo da se ne odlepe Warriors-i, tesko cemo mi to stici.
                        sigpic

Comment

• odo lalati, sretno ti mek sa bullsima, vidim da ce ti trebati

Comment

• Kako se zapalio Aldridge
                            sigpic

Comment

• Srdacan podzrav Kobijevim prsljenovima od ekipe iz coska i Tajrika Evansa <3

Comment

• Neverovatno koliko su Lakers-i losi.

Kings-i sasvim dobri i imaju plus devet na poluvremenu.
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X