X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako se razbio sudija na tekmi Kentacky - Georgia
    sigpic

Comment

• Odlepljuje se polako Orlando, igraju odlicnu utakmicu za razliku od Durant-a, Harden-a i Ibaka-e, jedino Westbrook solidan.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dzabe se Orlando odlepjuje kad OKC stize.

Edit: Rutinski ovo Tander preokrece u poslednjoj cetvrtini i to rade vec nekoliko puta u skorije vreme. Kao i Fila juce, Orlando ne moze da se sastavi u poslednjih 5 minuta.

Edit br. 2: Na tri razlike za Thunder nakon nekih divljih trojki domacina, Cook promasuje dva bacanja na 3 sekunde do kraja, Magic nema time-out , J-Rich ostaje sam (!) na 8 metara ali promasuje. Na kraju i dosta srece za OKC, i juce i danas mase bacanja u zavrsnici, ali im se ne obija o glavu.
        Last edited by 3 sekunde u reketu; 02-03-12, 03:47.

Comment

• Tu sam, tu sam. Morao sam da odspavam malo, inace...
          Kakva odbrana Oklahome u ovom napadu Orlanda
          Edit: Jel gleda neko Majami? Wade i Lebron dali sve poene za sad.
          Edit2: Sto se Lebron raspucao sa ovim on the run trojkama...
          Edit3: Lebron je upravo imao najjacu chase down blokadu ove godine
          Last edited by Emil_LBJ; 02-03-12, 06:01.

Comment

• Je l' mi tu brat 3 sekunde?

Ostali ste nebitni
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Cleveland je ocajan matchup za Booz-a (doduse, koja ekipa nije), vadi ga Thibs i ubacuj Taj-a.
              sigpic

Comment

• Deng za sada rastura, ubija i siluje....
                sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                -Jürgen Klopp

Comment

• Bio je red da Luol malo zivne, izgleda da danas ima manje problema sa zglobom.
                  sigpic

Comment

• Steta sto Kyrie ne igra, izgleda zbog bolesti ili sta vec, bas sam hteo njega da gledam u akciji protiv Rouza...
                    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                    -Jürgen Klopp

Comment

• Jbg, meni je isto krivo, bio bi to odlican matchup, mada i ovako se za sada dosta dobro Cleveland drzi. Opet nam skripi odbrana, ne bi me cudilo ni da cuvaju momci snagu za sam kraj sezone, mnogo smo meceva odigrali odbranu jadno.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Je l' mi tu brat 3 sekunde?
                        Tu je.

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                          Tu je.
                          Sprdnjica matori veceras, jbg bez Kyrie-a i Sideshow Bob-a su NLB ekipa, Rose na leru, drago mi je da Lu kida.
                          sigpic

Comment

• Al Boston razbija Nets-e
                            sigpic

Comment

• To sto Cavsima ne igra Irving je i razlog zasto je Derrick na leru. Ostali su dovoljni da se pokori omiljeni grad Noe, uprkos tome sto Booze- Cruise dominira neznanjem.

Samo da zivi docekamo play-off da bismo imali ikakve sanse protiv Heat-a. Mada su i ovako male.

Comment

• Slazem se, bilo bi lepo da se ugrabi to prvo mesto na istoku, al' i ako ne uspemo, ko ga jebe.

Mnogo me brine ova Luol-ova povreda, ocigledno ga muci, a ako on ne bude na 100%, bice 4-0/1 za Heat. Booz-cruise ce opet da padne, Noah nece uspeti da iskoristi prostor koji mu se bude otvarao nakon zamki na Derrick-u i opet porazi od 2-3 poena razlike. Al' kad dodje dotle pricacemo, ko zna, mozda nas Gar i Pax iznenade do 15. sa nekim spanskim reprezentativcem...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X