Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Melo brate, mogao si da je zapalis sa centra u pm...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
      Kad ce da isteraju vise Kroforda koliko me nervira.

@amare sta je zicer sa distance legendo?
      pa kad te niko ne smeta kad sutiras....

Comment

Izgleda da ce Rondo ove godine pokusati da ucestvuje u napadu i kosevima,a ne samo asistencijama

Comment

Originally posted by amare@stodermaire View Post
          pa kad te niko ne smeta kad sutiras....
          Brate moj taj mid range je the lowest precentage shoot Zicer je zicer to o cemu ti pricas je zahtevan sut.

Comment

Poginuo LP, ajd bice valjda dostupan za ove kasnije utakmice...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
              Melo brate, mogao si da je zapalis sa centra u pm...
              Ko mu je trener, nista me ne cudi...
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

I ja sad probao LP, preopterecen... Ako ovako bude bilo do 9. januara onda jbem ga... Pavlovic dal je dodirnuo loptu do sada...
                sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                -Jürgen Klopp

Comment

Originally posted by NebojsaNS View Post
                  Ko mu je trener, nista me ne cudi...
                  Moram opet naci onu sliku njegovu i ispod tekst "doesn't shoot pull up three on the break? BENCH"
                  sigpic

Comment

Dešava se to NY često, nalože se maximalno u MSG posle nekih dobrih poteza i krenu da rokaju samo, bez obzira na udaljenost od koša
                    Ali protiv Nets-a se videlo da manje srljaju sada tako... Ali neke stare navike ostaju...

A meni je operater namestio SK u 4:3 formatu i ne vidim koliko koševa je postigao NY...
                    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                    C'E SOLO L'INTER

Comment

Originally posted by FresHMaN91 View Post
                      I ja sad probao LP, preopterecen... Ako ovako bude bilo do 9. januara onda jbem ga... Pavlovic dal je dodirnuo loptu do sada...
                      neverujem da ce da bude preopterecen stalno,mislim da ce nocas da bude slobodan....

Comment

Ovo je prvi mec, svi su nalozeni, popustice taj pritisak vremenom, pogotovo od sutra jer su radni dani.
                        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Previse statican Boston u napadu, odigraju kao poneki PnR, ali osim toga sramota.
                          sigpic

Comment

Ako im je ovo obrazac igre, onda ce Niksi ove godine biti jos gori nego prosle.
                            Doveli Cendlera da pokusa da uhvati nesto od onoga sto promase ostali indijanci

Comment

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                              Brate moj taj mid range je the lowest precentage shoot Zicer je zicer to o cemu ti pricas je zahtevan sut.
                              znam i da je zahtevan sut ali bi trebalo da se pogodi ali nema veze...nazvao sam ga zicerom jel mrzim te engleske izraze...

Comment

Jeste provalili koliko Bass koristi celo telo prilikom suta? Meni je fascinantna njegova preciznost s obzirom na mehaniku suta.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X