Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• C.J. otera Cole-a u publiku. VIP karte, prvi red.

Comment

• Hibbert se sprda...
      sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
      -Jürgen Klopp

Comment

• Kada je proradio George poceli su bolje da igraju. Uz to standardan je bio i Hibberti sada igraju odlicno. Ne smete ovo da ispustite!

PG malopre kao Kobe, resio da da trojku i gotovo

Comment

• Za Miami lopta, ocigledno

A mozda i nije

Sudija presece napad
          Last edited by Lord Aleksoni; 11-12-13, 02:27.

Comment

• Hibbert se igra sa decurlijom.

Indiana jaka kao crna zemlja. U ovom trenutku su glavni favoriti za prsten, ali vraca sa Granger koji ce pokusati sve da usere

Comment

• Hahahahahahhahahaa

Comment

• David West verovatno resava mec

Comment

• Lebron prodao mec glat...
                  sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                  -Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by Freshman91 View Post
                    Lebron prodao mec glat...
                    Ma uvek se mota teorija zavere

Comment

• Lebron je bacio sve pare na Indijanu, izgleda

Comment

• New York odere Brooklyn sa 30 razlike. Onda Boston obeznani isti New York sa 40 razlike. Onda Brooklyn pobedi Boston sa 10 razlike. Gotta love Atlantic Conference.
                        ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                        I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Kobe pocinje na trojci, intersantno. Blake na jedinici, Meeks na dvojci.

Comment

• Mnogo volim kosarku kakvu igra Phoenix, al' iz nekog razloga su mi mnogo antipaticni. Valjda zbog ove brace Morris, jebem li ga.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Evo konacno tog suta Kobea, sa distance .
                              Treba vremena da to sve dodje na svoje mesto, polako ide u pravom smeru.
                              Last edited by Lord Aleksoni; 11-12-13, 04:29.

Comment

• Nijedan sut sa poludistance ne daje erekciju osim Kobijevog.
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X