• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by p4p1 View Post
    Opet blowouti na sve strane
    Ko ih sisa, ceka se 3:40h

Dave McMenamin ‏@mcten 54m
    Raptors coach Dwayne Casey on Kobe coming back against Toronto on Sunday: "It's great for the league, it sucks for us"
    Last edited by Lord Aleksoni; 09-12-13, 02:07.

Comment

• Comment

• Dwight odigrao sjajan mec

20 poena i 22 skokova

George ubacio 32 poena od toga 26 u drugom poluvremenu ali nedovoljno za pobedu.

Comment

• Kobe igra vise timski, ne uzima mnogo suteva da zavrsava sam

Sta pogodise sad Reptorsi, trojka sa pola terena
          Last edited by Lord Aleksoni; 09-12-13, 03:07.

Comment

• Amir igra utakmicu karijere. Kobe ocekivano malo rusty.. trebace vremena

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
              Amir igra utakmicu karijere. Kobe ocekivano malo rusty.. trebace vremena
              Dobro je, drzimo ptrikljucak. A sto se tice Kobea, pa prvi mu je mec , trebace malo vremena. Ali ne sili mnogo, proigrava saigrace, to je dobro .
              Par puta je asistirao Gasolu, a i ona akcija ako si video kada smo bili u kontri i cini mi se kada je Wesley zakucao, to je bilo odlicno.

Jedva cekam one njegove suteve sa distance i cepanje mrezice

Comment

• Amir igra inzvaredno. 32 poena a sut iz igre mu je 14/17

Ubili smo ih sa igracima sa klupe . Ali on i dalje vode, moramo sada da prelomimo mec. Ajde momci, stizite to!

Inace, nasa klupa je najbolja u ligi po broju ubacenih poena!
                Last edited by Lord Aleksoni; 09-12-13, 04:17.

Comment

• Ajmo bre Lejkersi!
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta izvodi bre ovo Young . Pa necete valjda da izgubite od ovih, ajde Gzavije resavaj ovo kada nema ko drugi .

HENRY!
                    Last edited by Lord Aleksoni; 09-12-13, 04:28.

Comment

• Kobe kao kvoterbek .

Klupa dala 64 poena

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                        Ajmo bre Lejkersi!
                        Odluci se za jedan bandwagon

Comment

• Meni je LAL drugi tim posle Bulls-a oduvek, al' su smece ove sezone, pa se ozbiljno bodre samo GS i Portland.

Bice jebeno za LAL, imaju sad na istoj poziciji Kobe-ja, Meeks-a, Xavier-a i Young-a.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ali, kakve faulove oni prave krv ti jebem
                            sigpic

Comment

• Uprskasmo ga sad ozbiljno. Drzali smo neku distancu od par poena ali sada je ovo mnogo tesko za stizanje.

Comment

• Ne znas ciji je gluplji

Meeks backup Kobe-u, Xavier i Young sa Wes-om na trojici, a po potrebi spustiti nekog na dvojku. Mada i generalno je prepun backcourt, jos kad se vrate Nash i Farmar..

Ne znam samo sto je izbacio Xavier-a dok je imao hot hand.. verovatno ne zna ni on
                                Last edited by p4p1; 09-12-13, 04:53.

Comment

Working...
                                X