Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sta mislite posle ja tipujem na Miami!

Comment

• Shumpert istegao MCL i nece se vracati.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
        Joey Crawford, jel tako ? Mislim na sudiju. On je zapravo odlican sudija, samo sto je cirkuzant, voli da bude u centru paznje. nesto kao Lamonika u Evroligi.
        Ma on je idiot, klasican. Svaku tekmu da 2,3 tehnicke potpuno nepotrebne.

Comment

• Ako ništa drugo Rondo se malo zaustavio sa poenima

Kako to smešno zvuči

EDIT: Još 2 i rekord
          IO NON RUBO IL CAMPIONATO
          ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
          C'E SOLO L'INTER

Comment

• Ovaj je najveca faca od sudija,neznam dali jos sudi prosle je sudio! - http://www.youtube.com/watch?v=IA4LZLTrpGA -Dick Bavetta!

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
              Joey Crawford, jel tako ? Mislim na sudiju. On je zapravo odlican sudija, samo sto je cirkuzant, voli da bude u centru paznje. nesto kao Lamonika u Evroligi.
              Americki Luigi Lamonica. Vukao na Lakers-e u utakmici broj 7 protiv Boston-a pre dve godine. Ocigledno ih mrzi.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Douglas !! IDEMO !!!

Comment

• Kod NY-a je sve 1 na 1, nesto bas i ne znam kako ce tom taktikom uspeti da dodju do pobede. Evo sad nisu trebali da udvoje Melo-a i odmah kazna.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bomba!

Comment

• BOOOOMBAAAAAA sine!!! Luda završnica...
                      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                      C'E SOLO L'INTER

Comment

• Rondo se sprda...
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Neverovatna zavrsnica! Nije mogla biti bolja prva utakmica!
                          Edit: Hoce li pocinjati Mavs-Heat prije kraja ove tekme?

Comment

• To je taj pick and pop, kako je lepo kad imas u ekipi centra koji moze konstantno da pogadja sa poluodstojanja.
                            sigpic

Comment

• Melo 4 trojke, duplo vise nego Boston.

Comment

• I love this game! Basketball is back bitcheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzz!

Comment

Working...
                                X